۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۳۲۴۵۵۷
امام جمعه پاکدشت:

مردم از برکات شهدای مدافع حرم بهره‌مند شوند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان پاکدشت در دیدار با خانواده اولین شهید مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی، گفت: همه مردم باید از برکات شهید مدافع حرم بهره مند شوند، نباید با این شهادت ها شوکه شویم، ما آمادگی کامل برای ایستادن داریم.
مردم از برکات شهدای مدافع حرم بهره‌مند شوند مردم از برکات شهدای مدافع حرم بهره‌مند شوند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از مسؤولان شهرستان پاکدشت با خانواده اولین شهید مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
در این دیدار که امام جمعه، فرمانده سپاه، رییس بنیاد شهید شهرستان پاکدشت و فرمانده تیپ 65 ارتش حضور داشتند، همرزمان شهید به بیان خاطراتی از شهید پرداختند.
 
حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه پاکدشت، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این جوان بسیجی گفت: قرار نیست ما با این شهید شدن ها، شوکه شویم، ما آمادگی کامل برای ایستادن داریم.
 
وی افزود: فراق این جوانان برای ما بسیار جانسوز است، البته این انقلاب با همین شهید شدن ها زنده است.
 
نماینده ولی فقیه در پاکدشت ابراز کرد: این هفته در پاکدشت غوغایی برپا شده است، جمعیت حاضر در تشییع جنازه شهید تازه تشییع شده در حد راهپیمایی های شهر بود.
 
وی مراسم یادبود شهید مدافع حرم، ابوالفضل راه چمنی را که این هفته برگزار شد، بی سابقه ترین مراسم 20 سال اخیر در شهرستان پاکدشت دانست و افزود: اکثر شرکت کنندگان در این مراسم، ‌از جوانان بودند که این خود پر از معنا و مفهوم است.
 
حجت‌الاسلام لزومی تصریح کرد: امروز اگر سلاحی از دست کسی بیافتد، انقلابیون دیگر سریعا سلاح را در دست می گیرند.
 
وی با بیان جمله ارزشمند رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "من انقلابی ام، دیپلمات نیستم"، خاطرنشان کرد: امروز متوجه می‌شویم که ایشان چه منظوری داشته اند و این یعنی اینکه امروز هم راه شهادت باز است.
 
استاد حوزه ابراز کرد: در پس همین شهادت ها است که نظام اسلامی قوت می گیرد.
 
امام جمعه پاکدشت بیان کرد: انتقام این خون‌های به ناحق ریخته شده را خواهیم گرفت، امروز دلها واقعا شکسته است، مرهمی برای این دلهای شکسته خواهیم گذاشت.
 
وی در پایان اظهار کرد: البته دین ما برای خداست‌ و خود خدا حافظ دین است، همه مردم باید از برکات این شهید مدافع حرم بهره مند شوند.
 
لازم به ذکر است شهید بسیجی ستوان دوم محسن قوطاسلو از تکاوران تیپ65 نوهد ارتش جمهوری اسلامی ایران معروف به کلاه سبزها روز گذشته در ماموریت مستشاری در استان حلب سوریه به عنوان اولین نیروی اعزامی از ارتش جمهوری اسلامی به مقام والای شهادت رسید.
 
 
وی جزء اولین نیروهایی بود که توسط ارتش برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شده بود.
 
 
گفتنی است محسن قوطاسلو که در حین شهادت 25سال بیشتر نداشت دانش آموخته رشته مدیریت دفاعی از دانشگاه افسری امام علی(ع) ارتش بود.
 
 
شایان ذکر است در چهارشنبه گذشته ابوالفضل راه چمنی از بسیجیان همین شهرستان در نبرد با نیروهای تکفیری در سوریه به شهادت رسید./804/202/ب3
ارسال نظرات