۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۳۲۵۰۷۴
نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف:

عهدشکنی آمریکا در دوران پس از برجام به همه ثابت شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف گفت: برخی افراد در داخل کشور سخنان دشمن را تکرار می‌کنند در حالی که وقاحت و عهدکشنی آمریکا در دوران پس از برجام به همه ثابت شده است.
حجت الاسلام طالبپور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محسن طالبپور، نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف، امشب در مراسم یادواره شهید سید جمال طباطبایی که در حسنیه انصارالحسین شهرضا برگزار شد، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 5+1 عنوان کرد: مذاکرات هسته‌ای تمام شد، اما دشمنان ما نه تنها به تعهدات خود عمل نکرده‌اند، بلکه درخواست‌های جدیدی را به عنوان شروط اجرای تعهدات خود مطرح می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: هدف آمریکا از طرح عناوینی همچون برجام‌های 2 و 3 تحریم نظامی و کاهش توان دفاعی و حذف سامانه‌های موشکی ایران است در حالی که امروز اقتدار ایران در گرو توان نظامی بازدارنده و قدرت تدافعی کشور است و از همین جهت باید این توان حفظ و تقویت شود.
 
نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف اضافه کرد: وقوع انقلاب اسلامی تمامی نقشه‌های شوم استکبار جهانی را بر هم ریخت و مانع دست‎یابی او به اهداف مستبدانه خود در منطقه و جهان شده است، از همین جهت کشور جمهوری اسلامی ایران، همواره از سوی ابرقدرت‎های مستکبر عالم تهدید می‌شود و باید توان دفاعی خود را حفظ کند.
 
حجت الاسلام طالبپور گفت: رهبر انقلاب در گذشته هم فرمودند که به نتیجه مذاکرات خوش‌بین نیستند و امروز همه به خوبی دریافتند که سخن رهبری در آن زمان درست و بر اساس شناخت کامل روحیات خصمانه دشمن بوده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در دوران پس از دفاع مقدس، به ظاهر جنگ ما با استکبار جهانی تمام شده، امروز هم جبهه‌های نبرد مهمی در برابر ما قرار دارد که برای موفقیت و پیروزی در آن‌ها، نیازمند روحیه ایثار و شهادت هستیم.
 
نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف تصریح کرد: امروز دشمنان ما در جریان یک جنگ نرم فرهنگی به دنبال ضربه زدن به ارکان نظام و مبانی اعتقادی ما هستند.
 
حجت الاسلام طالبپور با اشاره به نامگذاری سال 95 تحت عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اظهار کرد: نامگذاری این سال از سوی رهبر انقلاب نشان می دهد ما هم‌اکنون در جبهه‌ مهمی در مقابل دشمنان قرار داریم.
 
وی اظهار کرد: در سال جاری، اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی یک ضرورت است، باید زمینه سرمایه‌گذاری داخلی فراهم شود و مردم نیز با تحریم کالاهای خارجی، تولید داخلی را حمایت کنند.
 
نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف گفت: اصلاح ذهنیت برتری کالای خارجی در شرایط فعلی یک ضرورت انکار ناپذیر است، فشارهای اقتصادی و تحریم‌های دشمن بر علیه نظام اسلامی برای ان است که، روحیه مقاومت ملت ایران را تضعیف کرده و پس از آن به اهداف شوم خود دست یابد.
 
حجت الاسلام طالبپور تأکید کرد: اگر اتحاد ملی برای تقویت مبانی اقتصادی کشور وجود داشته باشد، همانگونه که در عرصه نظامی به خودکفایی رسیدیم، در عرصه اقتصاد نیز به استقلال دست پیدا می‌کنیم.
 
وی در پایان، گفت: برخی افراد در داخل کشور سخنان دشمن را تکرار می‌کنند در حالی که وقاحت و عهدکشنی آمریکا در دوران پس از برجام به همه ثابت شده است./868/202/ب1
ارسال نظرات