۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۳۲۵۳۸۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

افزایش توان دفاعی کشور ضامن امنیت و آسایش مردم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان افزایش توان دفاعی کشور را ضامن امنیت و آسایش مردم بیان کرد و گفت: این امنیت و آسایش در سایه روحیه انقلابی محقق شده است.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسب 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان برگزار شد، گفت: این روز، روز  ایستادگی ارتش بر سر آرمان های امام و شهیدان است.

 

وی با بیان این که 29 فروردین ماه روز پاسداشت جهاد، ایثار و گذشت ارتشیان غیور کشور است، افزود: روز ارتش، روز نمایش قدرت نظام است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که امام راحل در پیام 29 فروردین ماه به ارتش هویت بخشید، اظهار داشت: امروز ارتش حامی ملت، حافظ انقلاب و مطیع رهبر است.

 

وی با اشاره به این که تلاش برای در هم شکستن قدرت دفاعی نظامی ایران پس از پیروزی انقلاب نخستین دسیسه دشمن بود، افزود: دسیسه دوم دشمنان برای جلوگیری از قدرت گرفتن انقلاب جنگ تحمیلی علیه کشور بود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که دشمنان تلاش کردند با شعار انحلال ارتش پایه های قدرت انقلاب را از بین ببرند، یادآور شد: اقدامات ارتش مانع از به نتیجه رسیدن دسیسه های دشمن شد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: فرار نظامیان از پادگان ها و پیوستن به مردم از جمله اقداماتی بود که مانع از تضعیف نیروهای نظامی از سوی دشمنان شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که نقش ارتش در دوران دفاع مقدس و ایستادگی در برابر متجاوزان بر کسی پوشیده نیست، بیان داشت: ارتش از آغاز جنگ تحمیلی تا پایان آن در میدان نبرد و در عملیات های گوناگون از خود رشادت و شجاعت نشان داد.

 

وی تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده را نمونه ای از رشادت های ارتش بیان کرد و گفت: افتخارات حماسه ارتش در دوران دفاع مقدس در تاریخ به ثبت رسیده است و مقابله با ضد انقلاب در کردستان و آذربایجان از جمله افتخارات ارتش است.

 

امام جمعه خرم آباد در ادامه با بیان این که دشمنان همواره از ارتش واهمه داشته و دارند، افزود: دشمن هنوز از تهدید دست برنداشته و گزینه نظامی را حفظ کرده است.

 

وی با بیان این که اگر اقتدار و اتحاد نیروهای مسلح کشور نبود دشمن از حمله نظامی دست برنمی داشت، یادآور شد: توان جمهوری اسلامی ایران و ناکامی دشمنان در پیشبرد اهداف خود سبب سرخوردگی آمریکا و نوکران آن شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که هر حرکت قدرت دفاعی ایران که نشان اقتدار کشور باشد موجب به وحشت افتادن دشمن می شود، افزود: تولید تجهیزات نظامی و حفظ روحیه انقلابی از عواملی است که موجب شده است ارتش به عنوان یکی از نیروهای مسلح توانمند کشور سربلند و پیروز باشد.

 

وی در ادامه افزایش توان دفاعی را ضامن امنیت و آسایش مردم بیان کرد و گفت: امنیتی که امروز در ایران حاکم است، امنیتی پایدار و زبانزد دنیا است که در سایه روحیه انقلابی حفظ شده است.

 

روحیه انقلابی و بصیرت دینی سیاسی نیروهای مسلح از عوامل جلوگیری نفوذ دشمن است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر حفظ روحیه انقلابی، این امر را یک وظیفه همگانی عنوان کرد و اظهار داشت: روحیه انقلابی، تقویت ایمان و داشتن بصیرت دینی، سیاسی و انقلابی نیروهای مسلح مهم ترین عامل جلوگیری از نفوذ دشمن است.

 

وی یادآور شد: در دوران تازه تأسیس بودن نیروهای مسلح دشمن نتوانست به اهداف خود برسد و توطئه های آنان خنثی شد، امروز نیز همان نیروها در اوج بصیرت و قدرت در برابر تهدیدها ایستادگی می کند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان داشتن روحیه انقلابی و دینی را موجب استقلال انقلاب و پیشرفت آن دانست و تأکید کرد: باید روحیه انقلابی خود را حفظ کنیم، مبادا سست شویم و دشمن از این سستی استفاده کند./9459/202/ب2

ارسال نظرات