۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۳۲۵۴۱۶
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

دست دادن با دشمنان، مسؤولان نظام را از فتنه آن‌ها غافل نکند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علم الهدی گفت: دست دادن ها با یک دستکش مخملی که روی پنجه فولادی کشیده شده، نباید مسؤولان ما را بفریبد و از شیطنت دشمن غافل کند.
آيت الله علم الهدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی صبح امروز در مراسم ویژه روز ارتش در مشهد مقدس به ایراد سخنان مهمی پیرامون بنیه دفاعی نظام اسلامی پرداخت و گفت: دشمن با تمام تجهیزاتش هیچ گاه این توان را در خود احساس نمی کند که با وجود ایثارگران دلاور و جان بر کف در نهادهای مقدس دفاعی اسلام یعنی ارتش و سپاه، بتواند در برابر نظام اسلامی در مسیر نظامی موفق باشد پس مسیر آن ها، مسیر براندازی، فتنه و توطئه خواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به تلاش دشمن برای خلع سلاح ملت ایران و کاستن توان دفاعی ارتش با فتنه و توطئه، خاطرنشان کرد: امام(ره) با آن بینش پیامبرگونه و با آن نفوذ وحی آسای معنوی، شگرد دشمن را تشخیص داده، با قاطعیت برابر این توطئه ایستادند و همیشگی بودن نهاد مقدس ارتش را در پای این نظام و انقلاب، با اعلام روز 29 فروردین به نام «روز ارتش» تثبیت کردند.

 

وی با بیان این که مسؤولان بیدار و هوشیار نظام باید در همه عرصه ها، قبل از هرچیز مراقب توطئه های دشمن باشند، تصریح کرد: دست دادن ها با یک دستکش مخملی که روی پنجه فولادی کشیده شده، نباید عزیزان ما را بفریبد و از شیطنت دشمن غافل کند.

 

آیت الله علم الهدی دشمنی که در ابتدای انقلاب می خواست ما را به دست خود از توان نظامی تهی کند، در این 37 سال تودهنی هایی از این نظام نصیبش شده به گونه ای که دوام و حیات خود را در عرصه عالم در معرض خطر احساس می کند و طبیعی است که دست به فتنه ها و توطئه های قوی تر بزند.

 

امام جمعه مشهد مقدس ضمن تأکید بر توانمندی های ارتش جمهوری اسلامی در دوره 37 ساله عمر خود از ابتدای انقلاب، اظهار کرد: امروز از یک نیروی دفاعی قوی در ارتش و سپاه برخورداریم در حالی که دشمنان در ابتدای پیروزی انقلاب طمع داشتند که چنین نیروی دفاعی قدرتمندی در کشور نباشد.

 

آیت الله علم الهدی قدرت امروز سپاه و ارتش جمهوری اسلامی را مرهون دعاهای امام زمان(عج) و فرماندهی داهیانه رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: اگر راهبردهای این رهبر عظیم و حکیم در همه ابعاد مدیریت نظام و در تمام عرصه ها مورد توجه قرار بگیرد، آنچنان موفق خواهیم بود که در عرصه نظامی و دفاعی این موفقیت عظیم نصیب ما شده است. امروز ارتش ما نه تنها تأمین کننده امنیت کشور در برابر تهدیدات دشمن است، بلکه تأمین کننده عزت و عظمت اسلام در مقابل کفر جهانی ای است که به مقابله با اسلام و قرآن آمده است./820/202/ب1

ارسال نظرات