۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۳۲۵۴۳۰
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر:

اعتکاف فرصت طلایی برای تزکیه نفس و خودسازی است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان این‌که اعتکاف فرصت طلایی برای تزکیه نفس و خودسازی است، گفت: حضور چمشگیر نسل جوان در این مراسم معنوی شاهد بر این است که جوانان ما دارای ضمیری پاک و طالب روی آوردن معنوی هستند.
حجت‌الاسلام سيدعلي پناه محمودي نيا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر  ظهر امروز در نشست شورای معاونان تبلیغات اسلامی، گفت: تقارن سال نو با ولادت حضرت زهرا(س) را به فال نیک می گیریم و امید داریم در سالی که از طرف مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است تلاش خود را مضاعف کرده تا بتوانیم معنویت را بر مبنای اصول اسلام یعنی توان و سبک زندگی اسلامی و همرنگ فاطمی در جامعه هدف خود نهادینه کنیم.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر عنوان کرد: البته تخریب دین مبین اسلام و فروپاشی و تخریب اعتقادات و باورها از طرف معاندین و دشمنان دین مبین اسلام به سرعت هم در فضای مجازی و واقعی صورت می گیرد به شیوه جوری وانمود می‌کنند که هر چه هست دنیاست و بس و این نگرش مادی صرف حقیقتا جامعه و خانواده ها را دچار مشکل کرده است.

 

رییس ستاد اعتکاف شهرستان بوشهر افزود: اعتکاف و ظرفیت های آن فرصت خوبی است برای غربال‌گری و تزکیه شدن که باید با تمام وجود برنامه ریزی کرده تا اشتیاق و رغبت مردم به ویژه جوانان جهت شرکت در این امر معنوی تشویق و تا آنها در این فرصت کوتاه جدا شدن از دنیا و مشغله ها دنیوی به خود آیند و با خلوت و تفکر در خود و خدای خود و هستی و نعمت های الهی روح خود را صیقل دهند.

 

حجت‌الاسلام محمودی نیا اضافه کرد: در واقع حضور چمشگیر نسل جوان در این مراسم معنوی شاهد بر این است که جوانان ما دارای ضمیری پاک و طالب روی آوردن معنوی هستند.

 

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: جا دارد از تمام دست اندرکاران اعتکاف استان و شما عزیزان که مستقیما مقدمات را فراهم می‌کند برای حضور تشکر کنم.

 

وی اضافه کرد: مجموعه تبلیغات اسلامی هم به لطف الهی مدیریت و برنامه ریزی منظم خود را در قالب تشکیل ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های دینی، نشست شورای تبلیغ استان، و ستاد اعتکاف شهرستان بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری و ائمه جمعه سراسر استان آغاز کرده است./833/202/ب2

ارسال نظرات