۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۳۲۵۷۳۷
معاون فرهنگی تربیتی جامعةالمصطفی خبر داد؛

آغاز حرکت عظیم اعتکاف در 80 نمایندگی جامعةالمصطفی

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شاکری از آغاز حرکت عظیم اعتکاف در 80 نمایندگی جامعه المصطفی در سراسر جهان خبر داد.
اعتکاف

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام رضا شاکری بعد از ظهر امروز در چهارمین جشنواره بین‌المللی علمی فرهنگی اعتکاف که با حضور شخصیت‌های علمی، فرهنگی، هنری و جمعی از فرهیختگان در تالار شیخ صدوق(ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، از آغاز حرکت عظیم و روحانی اعتکاف در 80 نمایندگی جامعةالمصطفی در سراسر جهان خبر داد.

 

وی با بیان اینکه هر ساله استقبال مشتاقان از این فریضه معنوی افزایش می‌یابد، گفت: در حال حاضر مشتاقان آیین اعتکاف در سراسر جهان به اعتکاف در ایام ماه رجب بسنده نکرده و به‌دنبال برگزاری آیین اعتکاف در ماه مبارک رمضان هستند.

 

معاون فرهنگی تربیتی جامعةالمصطفی افزود: ایجاد انگیزه بالا در بین معتکفان و پیگیری آنان برای برپایی آیین اعتکاف در ماه رمضان یکی از دستاوردهای جامعه المصطفی به شمار می‌رود.

 

وی از اشتیاق طلاب غیر ایرنی مقیم جمهوری اسلامی ایران برای حضور در آیین اعتکاف سخن به میان آورد و تاکید کرد: امروز طلاب غیر ایرانی مقیم کشور و طلاب شاغل در مدارس علمیه مشهد، قم، تبریز، قشم و ... بسیار علاقه‌مند به حضور در آیین اعتکاف هستند.

 

حجت الاسلام شاکری با اشاره به حضور پرشور و چشمگیر مشتاقان به اعتکاف در آیین معنوی اعتکاف سال گذشته در نمایندگی‌های لبنان، تایلند، هند، نروژ، سیرالئون، ساحل عاج، کومور و ... تصریح کرد: سال گذشته جمع کثیری از مشتاقان نیز در مجتمع آموزش عالی امام خمینی (ره) قم، حوزه اصفهان و مدرسه شهیده بنت الهدی اعتکاف کرده بودند./907/د102/ی

 

منبع: جامعه المصطفی

ارسال نظرات