۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۳۲۶۰۰۶
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه:

اقتصاد مقاومتی مورد تأکید اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه با بیان اینکه تنها راه مقابله با دشمنان بکارگیری اقتصاد مقاومتی است گفت: اقتصاد مقاومتی مورد تأکید اسلام است.
حجت الاسلام عسگري بنياد شهيد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ظهر امروز با حضور رؤسای ادارات شهرستان های استان در شهرستان روانسر برگزار شد.


حجت الاسلام هادی عسگری مدیر کل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با حضور در این مراسم ابراز داشت: دشمنان با ظهور انقلاب اسلامی ایران، به مقابله با آن پرداختند و این دشمنی و کینه توزی را همچنان ادامه می دهند.


مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران همواره مورد تهاجم دشمنان و آماج هجمه های پر شمار مستکبران جهان بوده است و این هجمه ها همواره تداوم خواهد داشت اما ملت بصیر ایران اسلامی همواره در مقابل تهاجمات ایستادگی کرده و نقشه های شوم مستکبران را نقش برآب کرده است.


وی اظهار داشت: اکنون در مقابل فشار تحریم ها که توسط دشمنان بر کشور اعمال می شود، مردم فهیم ایران اسلامی باید با ایستادگی و ایثار و بکارگیری رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کنند.


حجت الاسلام عسگری عنوان داشت: در دین مبین اسلام نیز بر اقتصاد مقاومتی تأکیدات بسیاری شده و مسلمانان به صرفه جویی در مصرف و افزایش توان اقتصادی کشور توصیه شده اند.


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه یادآور شد: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با جدیت و توان مضاعف در راه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام برداشته و پیرو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است، تمام ارگان ها باید با قاطعیت راهکارهای اقتصاد مقاومتی را بکار بندند و از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.


وی در پایان ابراز داشت: توجه به اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم ها بوده و دشمنان را با شکستی سخت مواجه می کند، نباید اجازه داد فرهنگ سازی های غلط دشمنان در جامعه ترویج یابد بلکه فرهنگ غنی اسلامی پاسخگوی تمام نیازهای مسلمانان است و عمل به این رهنمودها جامعه های اسلامی را از گزند دشمنان حفظ می کند./857/202/ب3

ارسال نظرات