۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۴۲۲۸۴۱
مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

برخی نسبت به اقدامات ظالمانه آمریکا سکوت کرده‌اند

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: غربی ها که برای کوچک‌ترین اتفاقی، سند و مدرک دارند، بدون هیچ مدرکی ایران را متهم به حمایت از تروریسم کرده و به صورت غیر قانونی از اموال ایران برداشت می‌کنند؛ این در حالی است که برخی نسبت به این اقدامات ظالمانه سکوت کرده‌اند.
سردار عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار خسرو عروج عصر امروز در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم در دانشگاه مفید قم با تأکید بر داشتن روحیه خدمتگزاری، اظهار داشت: اگر حال خدمتگزاری در کسی باشد، این حال در تمام عالم تأثیرگذار است و به جهان گسترش پیدا می کند.

 

مشاور عالی فرمانده کل سپاه ابراز کرد: انعکاس برخی موضوعات به نحوی القا می کند که ممکن است آثار تخریبی در شنوندگان داشته باشد؛ هیچ گاه به ما نمی گویند نماز نخوان اما به نحو دیگر برخی ضد ارزش ها را به ما القا می کنند.

 

وی ادامه داد: جنگ در شامات که امروز شاهد آن هستیم، ادامه جنگ 33 روزه است که نتوانستند کاری کنند؛ در جنگ 33 روزه هر کاری که از دستشان بر می آمد کردند و نقطه به نقطه را بمباران کردند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و این در حالی بود که تعداد نیروهای حزب اللهی هم بسیار کمتر بود.

 

عروج تصریح کرد: دشمنان اسلام پس از جنگ 33 روزه به این فکر افتادند که نیروهایی شبیه نیروهای حزب الله تربیت کنند و پس از آن در جنگ صحرای سینا شاهد بودیم که عوامل تکفیری چند برگه تورات می خواندند و سپس عملیات تکفیری انجام می دادند.

 

وی به نقل از اظهارات یک نیروی سلفی اظهار داشت: تک تیر انداز داعشی که به وسیله دوربین بر نیروهای حزب اللهی مسلط بود اذعان می کند که فرماندهان نیروهای حزب اللهی، کمتر از همه غذا می خورند، بیشتر از همه کار می کنند و کمتر از همه می خوابند.

 

مشاور عالی فرمانده کل سپاه ابراز کرد: شهید رضا کارگربزری شاگرد اول دانشگاه در یک رشته تخصصی بود که آرزوی شهادت داشت؛ وی با وجود موقعیت های شغلی فراوان به استخدام سپاه پاسداران درآمد تا بتواند به جهاد نزدیک تر باشد و در نهایت به آرزویش رسید.

 

وی تصریح کرد: رییس جمهور آمریکا اخیرا اذعان کرده بود که بزرگترین هم‏پیمانان استراتژیک ما، مسلمانان هستند و تنها جماعت کمی از آن ها با ما نیستند؛ در ادامه گفته بود که پیمان های نظامی و امنیتی را با آن‏ها هماهنگ می کنیم و منعقد می کنیم.

 

عروج با اشاره به برداشت غیرقانونی آمریکا از دارایی هایی بلوکه شده ایران، اظهار داشت: آمریکا که برای کوچک‌ترین اتفاقاتی که رخ می دهد، مدارک و مستندات دارد، پس از دهها سال مدعی پول و خسارتی شده‏اند که برای اثبات آن هیچ مدرکی ندارند؛ متأسفانه برخی افراد نیز در داخل کشور در برابر این اقدام سکوت کرده اند.

 

وی حادثه طبس را خاطرنشان کرد و گفت: در حادثه طبس غربی ها بارها اذعان کرده اند که تمام برنامه ریزی هایشان برای آن عملیات درست بوده است اما شاهد شکست ننگین آن ها بودیم؛ تا به امروز هر چه ما دیده ایم عین معجزه بوده است، چرا که جنس این انقلاب فرق دارد.

 

مشاور عالی فرمانده کل سپاه در پایان ابراز داشت: موانعی که دشمنان بر سر راه نیروهای انقلابی و اسلامی می گذراند، لحظه به لحظه به روز و جدید می شود، اما در عین حال کاری از پیش نمی برند و خوش‏بختانه به لطف خداوند متعال نیرنگ‏ هایشان به خودشان باز می گردد.

 

گفتنی است، در این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم استان قم تقدیر شد و در پایان نیز پیکر شهید نقیب علی از شهدای مدافع حرم کشور پاکستان، در محوطه دانشگاه مفید قم تشییع شد./840/202/ب2

ارسال نظرات