۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۴۲۳۲۰۵
رییس مجمع نمایندگان طلاب مطرح کرد؛

ضرورت تلاش نمایندگان مجمع طلاب حوزه‌ برای افزایش بینش انقلابی طلاب

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد با بیان این که عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر انقلابی ماندن حوزه دردستور کار مجمع نمایندگان قرار دارد، گفت: بنا بر سخنان رهبری اگر چنانچه دیدیم تلاش هایی برای انقلاب زدایی در حوزه صورت می گیرد باید جلوی آن را بگیریم و تلاش برای افزایش بینش انقلابی طلاب داشته باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد، رییس مجمع نمایندگان طلاب به همراه جمعی از اعضای این مجمع پیش از ظهر امروز با حضور در بیت حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی با این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

حجت الاسلام حسینی نژاد در ابتدای این دیدار با اشاره به سخن حضرت امام در منشور روحانیت، اظهار داشت: ایشان در این منشور مطالب مهمی نسبت به روحانیت دارد که از جمله آن این است که «روحانیت پرچمدار انقلاب های مردمی اسلامی است و هماهنگی رأی و بدنه حوزه باید حفظ شود و وحدت و یکپارچگی روحانیت امری ضروری است».

 

وی افزود: رهبری معظم انقلاب نیز نسبت به مجمع طلاب گفتند مهم‌ترین کار مجمع تبیین است؛ این که مشکلات را مطرح کرده و سعی در حل آن ها داشته باشند و در ملاقات خصوصی که با ایشان داشتیم یک تحرک و نشاطی در حوزه ایجاد کرد و از آن روز کارگروه هایی را در مجمع فعال کرده ایم.

 

وی با اشاره به بخشی از سخنان رهبر در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان طلاب یادآور شد: ایشان فرمودند حوزه علمیه باید انقلابی بماند که در غیر این صورت نظام اسلامی دچار آسیب می شود و به همین خاطر مجمع نمایندگان با طرح و برنامه‌ریزی هایی برای عملی کردن این سخن تلاش می‌کند.

 

رییس مجمع نمایندگان طلاب در پایان عنوان کرد: بنا بر سخنان رهبری اگر چنانچه دیدیم تلاش هایی برای انقلاب زدایی در حوزه صورت می گیرد باید جلوی آن را بگیریم و تلاش برای افزایش بینش انقلابی داشته باشیم و امیدواریم نمایندگان طلاب هم این روحیه را حفظ کنند./1330/202/ب2

ارسال نظرات