۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۴۲۳۵۵۶
رییس مجمع نمایندگان طلاب خبر داد؛

برگزاری بیش از یک هزار و ۳۵۰ نشست از سوی مجمع نمایندگان طلاب/ تصویب ۷۰ طرح در مورد مسائل جاری حوزه

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد گفت: مجمع نمایندگان طلاب 202 نفر عضو دارد که در سال 1368 تشکیل شد و اعضای این مجمع تا کنون بیش از 1350 نشست با حوزه انتخابیه خود داشته اند و در خود مجمع نزدیک 40 نشست عمومی با 70 مصوبه در مورد مسائل جاری حوزه برگزار شده است.
حجت الاسلام حسینی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد، رییس مجمع نمایندگان طلاب شامگاه چهارشنبه در سی و ششمین نشست این مجمع که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار داشت: جامعه مدرسین با هوشمندی بعد از فرمان و صدور منشور روحانیت امام راحل، مجمع نمایندگان را تشکیل داد که در ابتدا نهالی نوپا بود ولی امروز درختی تنومند شده است.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اواخر سال گذشته در دیدار با اعضای مجمع فرمودند: «مجموعه شما از دو نظر قابل تکریم است؛ نخست این که در این مجمع فضلا و استادان خبره ای حضور دارند که این ارزش دارد و همه مجموعه صفات خوبی دارند و جنبه دوم نمایندگی است، این که شما به معنای واقعی کلمه انتخاب شده اید و صحبت با شما صحبت با مجموعه چند هزار نفری طلاب است و مجموعه مجمع نمایندگان با دیگر مجموعه ها تفاوت دارد و باید بماند و ادامه پیدا کند و کمرنگ نشود».

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد با بیان این که اعضای این مجمع از روحیه جهادی برخوردار هستند، ابراز داشت: 50 درصد از اعضای این مجمع از رزمندگان دفاع مقدس هستند و وظایف خطیر خود را با روحیه بسیجی دنبال می کنند؛ اعضای این مجمع می توانند تأثیر بسزایی داشته باشند همچنان که رهبر معظم فرمودند در مجمع نمایندگان حزب و گروه در کار نیست و سازماندهی دولتی ندارد و به همین خاطر می تواند یک فکر درست را به طلاب منتقل کرده و طلاب را رشد دهد.

 

وی با بیان این که مجمع نمایندگان طلاب 202 نفر عضو دارد، خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان در سال 1368 تشکیل شد و  اعضای این مجمع تاکنون بیش از 1350 نشست با حوزه انتخابیه خود داشته اند و در خود مجمع نزدیک 40 نشست عمومی در مورد مسائل جاری حوزه برگزار شده است.

 

رییس مجمع نمایندگان طلاب ادامه داد: مجمع نمایندگان طلاب تاکنون هفتاد طرح از قبیل اندیشه های حضرت امام، تجمیع شهریه، آسیب شناسی حوزه و ساماندهی مرکز مطالعات استراتژیک را تصویب کرده است.

 

وی در پایان از آیت الله یزدی درخواست کرد توصیه هایی به شورای عالی و دفتر مقام معظم رهبری داشته باشند تا از مجمع حمایت کنند تا بهتر بتوان فرمایشات رهبر معظم انقلاب را به منصه ظهور رساند./1330/202/ب2

ارسال نظرات