۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۴۲۳۵۸۴
امام جمعه بستان آباد:

کارگران هسته‌ اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند

حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه کارگران هسته‌ اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند، گفت: همه باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی که تنها راهکار برون رفت از مشکلات کشور است تلاش کنند و هر چه در توان دارند را به کار گیرند
کارگران هسته‌ اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدرضا رضوی، امام جمعه بستان آباد پیش از ظهر امروز، در دیدار اعضای بسیج کارگری با تبریک هفته کارگر از کارگران به عنوان سربازان عرصه های اقتصادی یاد کرد و افزود: کار و تلاش اقتصادی نماد قدرت هر مملکت است.

 

وی با بیان این‌که داشتن اقتصادی کارآمد و نیروی نظامی قوی در یک کشور دو مؤلفه قدرت در دنیا محسوب می شود، افزود: بیش از ۱۲ سال است که رهنمودهای مقام معظم رهبری متوجه فعالیت های اقتصادی است و این از اهمیت امر اقتصاد حکایت دارد.

 

امام جمعه بستان آباد با اشاره به اهمیت امر اقتصاد، آن را یکی از مؤلفه های قدرت و اقتدار دانست و گفت: اگر کشوری بخواهد عزتمند و با قدرت تمام در عرصه های جهانی قرار بگیرد باید در عرصه های اقتصادی کار و تلاش بکند.

 

وی امنیت را رأس هرم تولید و توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی و در سایه دین و معنویت امروز پیجیده ترین توطئه ها با قدرت و امنیت تمام خنثی می شود، ایران اسلامی امن‌ترین کشور در جهان است.

 

حجت الاسلام رضوی همت و تلاش مضاعف کارگران و فعالان در عرصه های تولید را خواستار شد و گفت: در کنار کار از توجه به مسائل دینی و معنویت غفلت نکنید، فرهنگ نباید در بحبوحه مشکلات اقتصادی به فراموشی سپرده شود.

 

وی با بیان این‌ که عبادت ۱۰ جزء است که ۹ جزء آن در کسب حلال است، خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام همواره کارگران را مورد تکریم خود قرار داده است، کارگران هسته‌ اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند.

 

امام جمعه بستان آباد با تأکید بر اقدام و عمل مسؤولان و ملت برای تحقق اقتصادی مقاوم، خاطرنشان کرد: همه باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی که تنها راهکار برون رفت از مشکلات کشور است تلاش کنند و هر چه در توان دارند را به کار گیرند./854/202/ب2

ارسال نظرات