۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۴۲۳۶۱۸
امام جمعه ازنا:

فعالیت های فرهنگی در جهت خنثی سازی هجمه های فرهنگی دشمن صورت گیرد

امام جمعه شهرستان ازنا مهم ترین دغدغه جامعه امروز را فعالیت های فرهنگی و مقابله با هجمه های فرهنگی در جبهه جنگ نرم بیان کرد و گفت: فعالیت های فرهنگی باید در جهت خنثی سازی این هجمه ها صورت گیرد.
مقابله با هجمه فرهنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید داوود شاهچراغی، امام جمعه شهرستان ازنا، ظهر امروز، در دیدار با مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تبلیغات اسلامی یک نهاد انقلابی است.

 

وی با تشکر از فعالیت های تبلیغات اسلامی در جامعه افزود: این نهاد در زمینه های فرهنگی اقدامات ارزشمندی در جامعه انجام داده و منشأ خدمات فراوانی شده است.

 

حجت الاسلام شاهچراغی با اشاره به این که تبلیغات اسلامی در راستای بالا بردن سطح فرهنگ دینی و قرآنی تأسیس شده است، عنوان داشت: در این زمینه باید تعامل و همکاری نهاد های اجرایی و فرهنگی با تبلیغات اسلامی حفظ و تقویت شود.

 

وی تصریح کرد: اهمیت و حساسیت کارهای فرهنگی و تبلیغی در حوزه دین ضرورت همکاری نهادهای اجرایی را دو چندان می کند.

 

امام جمعه شهرستان ازنا با اشاره به نقشه های دشمن و طرح دسیسه های گوناگون برای ضربه زدن به نظام و تضعیف روحیه جوانان بیان داشت: هدف دشمن تبلیغات منفی علیه نظام و انقلاب است.

 

وی انجام فعالیت های فرهنگی و تلاش برای مقابله با هجمه های فرهنگی از مهم ترین وظایف تبلیغات اسلامی بیان کرد و گفت: توسعه فرهنگ دینی مهم ترین وظیفه این نهاد مقدس است.

 

حجت الاسلام چاهچراغی عنوان کرد: باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود تا بتوان در جهت تبیین و ترویج ارزش ها و باورهای انقلابی و دینی در جامعه نقش آفرینی کرد.

 

وی با بیان این که امروز هجمه های فرهنگی دشمن هر روز در حال گسترش است، مقابله با این هجمه ها را مهم ترین دغدغه امروز دانست و افزود: فعالیت های فرهنگی باید در جهت خنثی کردن هجمه های فرهنگی صورت گیرد.

 

امام جمعه شهرستان ازنا در پایان حمایت خود را از برنامه فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی به منظوربرگزاری طرح های فرهنگی، قرآنی اعلام کرد./9459/202/ب3

فاطمه ملکی
ارسال نظرات