۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۴۲۴۰۱۳
به همت مؤسسه غدیرستان و با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان؛

ثبت نام دوره تربیت مبلغ غدیر آغاز شد

رییس مؤسسه فرهنگی هنری غدیرستان گفت: جهت آمادگی هرچه بیشتر برای تبلیغ در ماه مبارک رمضان و دهه فرخنده غدیر مؤسسه فرهنگی هنری غدیرستان با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اقدام به برگزاری دوره تربیت مبلغ غدیر کرده است.
مؤسسه فرهنگی هنری غدیرستان اصفهان

حجت الاسلام محمدرضا شریفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان این که مؤسسه فرهنگی هنری غدیرستان با ماهیّت فرهنگی و غیر انتفاعی است، اظهار داشت: این دوره اختصاص به طلاب برادر در هرپایه تحصیلی، دبیران و دانشجویان دارد.

 

وی در ادامه به مباحثی که در این دوره مطرح خواهد شد اشاره کرد و افزود: اصول تبلیغ، غدیر در قرآن، خطابه غدیر، اعتقادات غدیر، حدیث غدیر، تاریخ و جغرافیای غدیر و جامعه شناسی غدیر از مهم ترین موضوعاتی است که در این دوره مطرح خواهد شد.

 

حجت الاسلام شریفی زمان ثبت نام دوره را تا 15 اردیبهشت ماه 95 بیان کرد و گفت: علاقه مندان به ثبت نام می توانند مشخصات خود را به همراه پایه تحصیلی برای طلاب و رشته تحصیلی برای دانشجویان و دبیران به سامانه پیام کوتاه مؤسسه به شماره 10004004001000 ارسال کنند.

 

وی از برگزاری این دوره از 23 اردیبهشت ماه 95 پنج شنبه هر هفته به مدت 12 جلسه خبر داد و افزود: دانش پژوهان غدیر پس از ثبت نام در صورت لزوم با توجه به رشته تحصیلی گروه بندی خواهند شد.

 

رییس مؤسسه فرهنگی هنری غدیرستان در ادامه به تشریح امتیازات دوره پرداخت و گفت: ارائه گواهینامه پایان دوره، اهدای بن خرید کتاب و اعزام نفرات برگزیده جهت تبلیغ در ایام دهه غدیر با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از اهم امتیازات این دوره است./303/939/ب1

ارسال نظرات