۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۴۲۴۱۱۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

ضرورت تقویت مبانی فکری با بهره گیری از آثار شهید مطهری

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان آثار شهید مطهری را بسیار مفید و ارزشمند بیان کرد و گفت: امروز جوانان انقلابی ما باید با شناخت آثار شهید مطهری مبانی فکری خویش را تقویت کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت روز معلم و بیان ویژگی های شخصیتی شهید مطهری، بیان داشت: ایشان دارای شخصیتی چندجانبه است.

 

وی بیان کرد: شهید مطهری روحانی، عالمی فقیه، فیلسوف، متکلم و در عین حال فردی انقلابی بود که از محضر بزرگانی همچون امام راحل استفاده کرد.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه شهید مطهری چهره منحصر به فرد اسلامی و حوزوی است، افزود: چهره ای که با علوم حوزوی آشنا و با علوم دانشگاهی عجین است.

 

وی اظهار داشت: شهید مطهری محتوای علمی را از حوزه گرفت و توانست این محتوا را با روش دانشگاهی ارائه دهد و پس از ایشان افراد فراوانی همچون شهید مفتح با این سبک پیش رفتند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان تقوا و اخلاص را از دیگر ویژگی های شهید مطهری عنوان کرد و گفت: ماندگاری آثار شهید مطهری در پی اخلاص و تقوای ایشان بود.

 

وی در ادامه با اشاره به سخنان امام راحل که فرمودند آثار شهید مطهری بدون استثنا مفید است، اظهار داشت: جوانان امروز ما باید با آثار شهید مطهری آشنا شوند.

 

حجت الاسلام مهدوی سخن ور بودن و نویسندگی را از دیگر ویژگی های شهید مطهری خواند و افزود: شهید مطهری در بحث تهذیب به خوبی کار کرد و در سایه نویسندگی خویش توانست آثار گرانبهایی را در جامعه ترویج دهد.

 

وی با اشاره به این که شهید مطهری توانست شاگردانی نمونه تربیت کند، اظهار داشت: این شاگردان اندیشه شهید مطهری را در جامعه تبیین کردند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت آشنایی جوانان با آثار شهید مطهری، ادامه داد: امروز نسل جوان ما باید مبانی فکری خود را در آثار شهید مطهری ببینند.

 

وی تقویت مبانی فکری جوانان و شناخت آثار شهید مطهری را امری مهم در جهت استحکام بخشیدن به اصول و اعتقادات جوانان بیان کرد و گفت: در این راستا اعتقادات جوانان به درستی شکل می گیرد و می توانند در مقابله با فرهنگ های غربی ایستادگی کنند.//303/9459/ب2

ارسال نظرات