۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۴۲۴۶۷۳
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا: 

دشمن به دنبال كاهش اميد و گسترش تفكر ناكارآمدي در جامعه اسلامی است

حجت الاسلام کاملی فر بدبینی مردم نسبت به نظام، تضعيف روحيه مردم و كاهش اميد در جامعه را يكي از راهكارهاي رسانه‌ای و تبلیغی دشمنان علیه نظام اسلامی ایران دانست.
حجت الاسلام کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن كاملي فر، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در جمع روحانیان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه ملکان با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر باورهای دینی به پیروزی رسیده است، اظهار داشت: حفظ انقلاب نیز بدون توجه به نقش و جایگاه دین ممکن نیست.


وی بر ضرورت تقويت فعاليت‌هاي ديني براي مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان تأكيد كرد و افزود: دشمنان نظام اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب با هدف کلی براندازی، هر فتنه و توطئه های را آغاز کرده اند، امروز دشمن به شيوه هاي مختلف و به صورت غيرآشكار به دنبال از بين بردن دين مداري در كشور است.


حجت الاسلام کاملی‌فر با تأکید بر این‌ که دشمن به دنبال قبح‌ زدایی از معصیت در فرهنگ عمومی جامعه است، تصریح کرد: دشمن با شكل دهي جنگ نرم درصدد ايجاد تغيير در ارزش هاي جامعه از طريق اثرگذاري بر افكار و انديشه ها و در پي آن استحاله فرهنگي ملت ايران است.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که هنوز زیبایی‌های دین مبین اسلام به صورت صحیح و کامل بیان نشده است، افزود: جنگ نرم در ابعاد مختلف سياسي، اجتماعي و فرهنگي تحمیل شده است و بی‌تفاوتی نسبت به تهاجم گسترده و عظیم فرهنگی دشمنان جایز نیست.


وي بر ضرورت معرفي آثار هنري ديني با الهام از ارزش‌هاي انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تأكيد كرد و گفت: براي قدم برداشتن در اين زمينه بايد نسبت به ارائه آثار هنري فاخر و اصيل با رويكرد ديني اهتمام جدي صورت گيرد تا آثار فعاليت‌هاي ضدارزشي دشمنان نظام و اسلام به حداقل برسد.


حجت الاسلام کاملی‌فر بدبینی مردم نسبت به نظام، تضعيف روحيه مردم و كاهش اميد در جامعه را يكي از راهكارهاي رسانه‌ای و تبلیغی دشمنان علیه نظام اسلامی ایران دانست و گفت: ايجاد شكاف بين مردم و حاكميت و مخدوش كردن وحدت ملي از ديگر راهكارهاي دشمن براي ضربه زدن به نظام اسلامي است.


وي با تشریح ابعاد بعدی دشمن از راه اندازی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی علیه مقدسات دینی و شیعی ملت ایران، اظهار داشت: دشمن در جنگ نرم مي خواهد نگاه بدبينانه اي از سوي جامعه به حاكميت ايجاد كند و با گسترش نافرماني هاي مدني تفكر ناكارآمدي نظام را توسعه دهد./935/202/ب2

ارسال نظرات