۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۴۲۴۹۰۱
آیت الله صفایی بوشهری:

تنها راه موفقیت در جنگ فرهنگی، تمسک به قرآن کریم و اهل بیت است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: ما هم اکنون در حال جنگ شدید فرهنگی با استکبار جهانی هستیم و تنها راه موفقیت در این نبرد تمسک به قرآن کریم و اهل بیت (ع) است.
جلسه هم اندیشی مدیران عامل اتحادیه های موسسات قرآنی منطقه ۳ کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، جلسه هم اندیشی مدیران عامل اتحادیه های موسسات قرآنی منطقه ۳ کشور پیش از ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

 

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در این جلسه در سخنانی با تاکید بر لزوم استفاده از آموزه های قرآنی در همه حوزه ها افزود: الان نیاز داریم ملاحظه کنیم که در همه حوزه ها قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت به ما چه می فرمایند تا بر اساس رهنمون های آنان تمام امور خود را بنا نهیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان این که تنها راه نجات از گرفتاری ها تمسک به قرآن کریم و اهل بیت است، اضافه کرد: باید به سمت احیاء هدایت و مدیریت قرآنی از منظر ائمه اطهار (ع) گام برداریم و هر کسی به این دو تمسک جوید به سمت کمال پیش می رود.

 

وی ادامه داد: ما هم اکنون در حال جنگ شدید فرهنگی با استکبار جهانی هستیم و تنها راه موفقیت در این نبرد تمسک به قرآن کریم و اهل بیت (ع) است.

 

آیت الله صفایی بوشهری خواستار افزایش روحیه وحدت در بین تشکل های دینی و به‌ویژه موسسات قرآنی شد و افزود: وحدت، همدلی و وفاق بین موسسات قرآنی مردمی گام موثری در جهت پیشرفت امور محسوب می‌شود.

 

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن خوشامد به شرکت کنندگان در این جلسه استان بوشهر را به‌عنوان استان موفق قرآنی ارزیابی کرد.

 

گفتنی است، جلسه هم اندیشی مدیران عامل اتحادیه های موسسات قرآنی مردمی منطقه ۳ کشور با حضور نمایندگان استان های یزد، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس و بوشهر به میزبانی استان بوشهر برگزار شد./846/202/ب3

ارسال نظرات