۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۴۲۵۰۷۳
مدیر مدرسه امام هادی اهواز:

مبعث، عید انسانیت و بندگی خدا است

مدیر مدرسه امام هادی(ع) اهواز با بیان این که هدایت و سعادت انسان ها مهم‌ترین هدف بعثت پیامبراکرم(ص) است، گفت: مبعث، عید انسانیت و بندگی خداوند متعال است.
بعثت

حجت الاسلام سید محمدرضا حسن زاده، مدیر مدرسه امام هادی(ع) اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک عید مبعث و این که هدف از آفرینش انسان، قرار دادن او به عنوان خلیفه خداوند در زمین است، ابراز داشت: مقام خلافت الهی با عبادت که از دیگر اهداف خلقت است، معنا پیدا می کند.

 

مدیر مدرسه امام هادی(ع) گفت: خلیفه خداوند بنده ای است که به مراتب بالای عبودیت و بندگی خدا برسد و انبیای الهی و امامان معصوم راهنمای انسان برای رسیدن به مقام خلافت هستند.

 

این مقام مسؤول تکامل سعادت دنیا و آخرت جامعه بشری را در بعثت حضرت ختمی مرتبت (ص) بیان داشت و افزود: برنامه هدایت الهی برای تکامل بشر با تکمیل دین اسلام، عملی و مهم رین هدف بعثت خاتم الانبیا هدایت و سعادت انسان ها است و عید مبعث، عید انسانیت و بندگی خداوند متعال است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: متأسفانه وجود منافقان به ظاهر مسلمان بزرگ ترین گرفتاری خاتم الانبیا(ص) در عهد خود بود که ناراحتی ها و مصائب فراوانی برای آن حضرت ایجاد کردند.

 

مدیر مدرسه امام هادی(ع) اهواز با بیان این که منافقان پس از وفات پیامبر اکرم(ص)، بزرگ ترین انحراف را در تاریخ بشریت ایجاد کردند، تصریح کرد: براساس قوانین الهی سلسله هدایت جامعه بشری پس از رسول خدا(ص) باید به وسیله امامان معصوم(ع) تفسیر و تبیین می شد؛ اما متأسفانه به وسیله منافقان از مسیر اصلی و صحیح خود منحرف و به بیراه کشیده شد.

 

حجت الاسلام حسن زاده خاطرنشان کرد: انحراف جامعه بشری ار فیوضات امامان معصوم و به فرموده امام خمینی(ره) آنها را از اسلام اصیل و سنت نبوی و اهل بیت دور گرداند و وقایع تروریست و تکفیری که در جهان به عنوان زاییده اسلام معرفی می شود، برخاسته از اسلام آمریکایی که مورد پسند مستکبران است،‌ می باشد.

 

این مقام مسؤول با بیان این که اسلام واقعی در نزد شیعیان است، اظهار داشت: تشیع تنها مذهب جهانی است که ایده ها و افکار خود را با استدلال و منطق و به دور از هرگونه خشونت و کستار تبیین می کند.

 

وی گفت: انقلاب اسلامی بزرگ ترین خدمت امام خمینی(ره) به جهان تشیع است و حضور شیعیان برای دفاع از حرم اهل بیت در سوریه و عراق با استدلال و منطق است و در جهان هیچ عملیات تروریستی از سوی شیعیان و با ادعای فتاوای مراجع تقلید صورت نگرفته است.

 

مدیر مدرسه امام هادی(ع) اهواز در پایان افزود: باید اسلام واقعی را که همان مذهب تشیع است به جهانیان معرفی کنیم و نعمت تشیع و محبت به اهل بیت وظیفه ما را سنگین می کند./302/9456/ب1

ارسال نظرات