۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۴۲۵۲۶۲
عضو شورای اسلامی شهر کرج:

برنامه‌ریزی‌ مسائل شهری بر پایه اقتصاد مقاومتی باشد

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: برنامه‌ریزی‌ برای سازماندهی مسائل شهری، باید بر پایه‌ اقتصاد مقاومتی باشد تا علاوه بر کاهش هزینه‌ها، بیشترین بهره‌وری را نیز در فعالیت‌های شهرداری شاهد باشیم.
شورا

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، حمیدرضا ابوالحسنی اظهار داشت: به عنوان اعضای شورای شهر باید در تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیش‌قدم باشیم و در زمان باقی‌مانده از عمر شورا، به‌گونه‌ای رفتار کنیم تا در آینده، شرمنده‌ عملکرد خود نباشیم.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت شهری باید در سال 95 اقتصاد مقاومتی را در نمام زوایای کار و عمل نهادینه کند، افزود: توانمندی و هنر مدیریت شهری در شرایط سخت نمود پیدا می‌کند.

ابوالحسنی نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را یک شاخص مهم برشمرد و گفت: مدیران شهرداری باید از این شاخص به خوبی بهره گرفته و با عمل به آن توانمندی خود را نشان دهند.

وی تأکید کرد: لازم است از تجربه شهرهای موفق در حوزه مدیریت شهری الگو بگیریم و اقداماتی که صورت می‌پذیرد نیز برای جلب رضایت شهروندان باشد.

ابوالحسنی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر در مقابل شهرداری نیست، افزود: شورا در کنار شهرداری است و مدیریت شهری را برای رسیدن به اهداف حمایت و کمک می‌کند و انتظار می‌رود مجموعه مدیران با سیاست‌گذاری‌های مناسب در حوزه‌های مختلف عملکرد مناسبی را از خود به‌ جا بگذارند.

وی عنوان کرد: یکی از مظاهر جلوه‌های اقدام و عمل، استفاده صحیح از منابع شهرداری است که اگر به درستی مدیریت و استفاده شود این شعار محقق می‌شود.

این عضو شورای شهر ادامه داد: مدیریت شهری باید از ظرفیت‌های فضای شهر در مباحث مختلف از جمله فرهنگی و اجتماعی و آموزش‌های فرهنگی به نحو احسن استفاده کند و باید تلاش کرد که با همت و همدلی به آرمان‌های انقلاب جامه عمل پوشاند و برای رضایتمندی مردم ولایت مدار گام برداشت.

وی گفت: برنامه‌ریزی‌ برای سازماندهی مسائل شهری، باید بر پایه‌ اقتصاد مقاومتی باشد تا علاوه بر کاهش هزینه‌ها، بیشترین بهره‌وری را نیز در فعالیت‌های شهرداری شاهد باشیم.922/101/ب3

ارسال نظرات