۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۴۲۵۲۹۹
مدير کل تبليغات اسلامي استان البرز:

رعايت حجاب و عفاف، جامعه اسلامي را در مسير تكامل حقيقي قرار مي‌دهد

مدير کل تبليغات اسلامي استان البرز با اشاره به اينكه قرآن كريم زواياي مختلف حجاب و عفاف را براي همه انسان‌ها آشكار ساخته است، گفت: با رعايت حجاب و عفاف است كه جامعه اسلامي مي‌تواند در مسير تكامل حقيقي، عزت و سعادت حركت كند.
مدير کل تبليغات اسلامي استان البرز

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، حجت الاسلام سيد عباس مسعودي مدير کل تبليغات اسلامي استان البرز اظهار كرد: در آيات قرآن كريم براي عفت و پوشش زن و مرد تحليل و بحث شده كه بايد با رجوع به اين آيات، اهميت و ضرورت حجاب و عفاف را در جامعه دريابيم.

 

وي با بيان اينكه در دين مبين اسلام و قرآن كريم بر حفظ حجاب و عفاف در بين زنان و مردان تأكيد فراواني شده است، افزود: قرآن كريم كتاب زندگي و هدايت انسان و جامعه بشري به سوي سعادت و كمال نهايي است و استفاده از معاني و مضامين قرآني موجب سلامت انسان و جامعه مي‌شود.

 

مدير کل تبليغات اسلامي استان البرز با بيان اينكه گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه از بسياري از ناهنجاري‌هاي اجتماعي جلوگيري مي كند، يادآرو شد: حجاب يك امر مهم ديني و الهي است كه هم زنان و هم مردان در جامعه اسلامي بايد در رعايت آن كوشا باشند.

 

وي با اشاره به اينكه قرآن كريم به عنوان دستورالعمل و آئين‌نامه زندگي، زواياي مختلف حجاب و عفاف را براي همه انسان‌ها روشن و آشكار ساخته است، تصريح كرد: با رعايت حجاب و عفاف است كه جامعه اسلامي مي‌تواند در مسير تكامل حقيقي و عزت و سعادت حركت كند و به مدارج عالي برسد.

 

وي، با اشاره به اينكه حجاب تنها يك دستورالعمل ديني و وظيفه شرعي نيست، بلكه از ضرورت‌هاي اجتماعي جوامع انساني محسوب مي‌شود، افزود: رعايت‌نكردن حجاب، آثار مخربي را در مقوله فرهنگ عمومي به دنبال دارد.

ارسال نظرات