۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۴۲۵۶۷۷
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز مطرح کرد؛

توسعه برنامه‌های فرهنگی در استان البرز

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز بر اعتلای فرهنگ عفاف و حجاب در استان تأکید کرد و خواستار توسعه برنامه‌های فرهنگی در این استان شد.
حجاب

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، عباداله کامکار بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای فرهنگی که در استانداری البرز برگزار شد،‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازها و اقداماتی که باید در استان البرز انجام شود توسعه برنامه‌های فرهنگی است.

وی ادامه داد: با توجه به رشد جمعیت جوان این استان و نیاز آنان به فعالیت‌های فرهنگی و هنری باید از کارشناسان و اساتید در این مقوله استفاده کرده و شاهد رشد و اعتلای برنامه‌های فرهنگی و هنری در این استان باشیم.

این مسؤول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تهاجمات فرهنگی دشمنان می‌طلبد تا ما نیز فعالیت‌های فرهنگی را بیش از پیش فعال کنیم افزود: رشد و اعتلای فرهنگ دینی و اسلامی می‌تواند راهکاری اساسی برای مقابله با تهاجمات دشمنان باشد.

کامکار با بیان اینکه امروز دشمن در صحنه دیگری به نبرد با کشور پرداخته و در نظر دارد تا اهداف شوم و دیرینه خود را در لباس دیگری جامه عمل بپوشاند، ‌افزود: آگاهی دادن به نسل امروز و هوشیار کردن آنان گامی مهم در جهت خنثی کردن توطئه دشمنان محسوب می‌شود.

وی با اعلام اینکه در مراسمات مختلف مذهبی باید برنامه‌های فرهنگی مناسبی را برگزار کنیم، بیان داشت: استفاده از ظرفیت نوجوانان و جوانان در برگزاری این برنامه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند آنان را به سمت فعالیت‌های فرهنگی منطبق با فرهنگ دینی و اسلامی ما سوق دهد.

کامکار در بخشی دیگر از سخنان خود بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تأکید کرد و اظهار داشت: در زمینه عفاف و حجاب نیز باید اقدامات فرهنگی مناسبی انجام شود و زنان و دختران و حتی پسران ما نیز باید با این فرهنگ به خوبی آشنا شوند.922/101/ب3

ارسال نظرات