۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۴۲۷۲۳۱
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

پیاده شدن قرآن در جامعه نیازمند حرکت همه مسؤولان است

منتخب مجلس دهم با تأکید بر اینکه پیاده شدن آموزه های قرآنی در همه سطوح زندگی و اجتماع نیازمند اقدام و حرکت جمعی از مسؤولان جامعه در بخش های مختلف است گفت: مسؤولان باید با ایجاد فضای هم اندیشی زیر لوای قرآن در مسیر حل مشکلات فرهنگی جامعه گام بردارند.
کوچکی نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا، جبار کوچکی نژاد با تأکید بر اینکه باید مسئولان به فکر عمل به قرآن کریم باشند، افزود: باید از بستر سازی مناسبی که به واسطه برگزاری بین المللی مسابقات قرآن کریم ایجاد شده است برای اعتلا و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی نهایت استفاده را بکنیم.

 

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزاری مسابقات قرآن را در پیشبرد اهداف اسلامی و اخلاقی جامعه بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: باید با پیاده کردن آموزه های قرآن کریم عمل به مضامین آن را سرلوحه مردم کنیم.

 

منتخب مجلس دهم با اشاره به اینکه باید از قرآن کریم به عنوان راهنمای زندگی در همه ادوار بهره بگیریم تصریح کرد: پیاده شدن تعالیم و فرامین قرآن کریم نیازمند حرکت جمعی از سوی مسئولان است.

 

وی حضور قاریان برجسته داخلی و خارجی را در مسابقات بین المللی قرآن کریم را در ایجاد فضای معرفتی و معنوی در کشور بسیار حائز اهمیت برشمرد و گفت: مسئولان جامعه باید اهتمام ویژه ای در عمل به قرآن و اشاعه قران داشته باشند.

 

وی به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص مسائل فرهنگی خاطرنشان کرد: راهکار برون رفت از این مشکلات گرویدن به مفاهیم و فرامین قران کریم است چرا که قرآن کتاب آموزشی در همه زمینه های اقتصادی، اجتماعی، خانوادگی و سیاسی به شمار می اید.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم را بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام برشمرد و گفت: از سازمان اوقاف و امور خیریه در اهتمام هر ساله برای برگزاری این مسابقات کمال تقدیر و تشکر را داریم چرا که این مسابقات فضای معرفتی و معنوی در جامعه را گسترش می دهد./1325/د102/ی

 

منبع: سازمان اوقاف

ارسال نظرات