۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۴۲۷۳۷۶

برگزیدگان جشنواره بانوی صبور معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره سراسری بانوی صبور در رشته های وبلاگ نویسی، شعر، دلنوشته، پیامک ادبی و کتابخوانی در تبریز معرفی شدند.
محمد هادی نیا

محمد هادی نیا، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از استقبال ۱۷۰۰ اثر از این جشنواره با محوریت حضرت زینب(س) خبر داد و اظهار داشت: جوانان مسجدی سراسر کشور استقبال خوبی از این جشنواره به عمل آوردند.


وی با بیان این‌که ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد برای برپایی جشنواره فرهنگی و دینی بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: این جشنواره توانست با مدیریت مسجدی و با کم ترین اعتبار با موفقیت برگزار شود که به اذعان داوران آثار رسیده از لحاظ محتوا و کیفیت، بسیار مطلوب و عالی بوده اند.


هادی نیا با اشاره به این که جشنواره بانوی صبور با محوریت معرفی ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و مبارزاتی حضرت زینب(س) برگزار شد، تصریح کرد: این جشنواره در رشته های وبلاگ نویسی، شعر، دلنوشته، پیامک ادبی و مسابقه کتابخوانی با حمایت دبیرخانه کانون های مساجد استان آذربایجان شرقی و مدیریت کانون فرهنگی هنری الغدیر برگزار شد. 


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اسامی نفرات برگزیده جشنواره در رشته های مختلف، اظهار داشت: در رشته شعر، خدا بخش صفادل از نیشابور رتبه اول، ابراهیم قبله آرباطان از آذربایجان شرقی رتبه دوم، محسن کاویانی از قم رتبه سوم و غلامرضا امام علیزاده(امامی) از بناب آذربایجان شرقی رتبه چهارم را به دست آوردند. 


هادی نیا ادامه داد: مصطفی حسرتی با وبلاگ شبیر از استان گیلان، رحمان نجفی با وبلاگ یا زینب کبری(س) از استان زنجان، فاطمه نجفی با وبلاگ بانوی صبور از استان زنجان، محمدمهدی بایمانی نژاد با وبلاگ پایگاه حضرت زینب(س) و بهزاد شکوری با وبلاگ زینب نامه از استان آذربایجان شرقی به ترتیب رتبه های اول تا چهارم این جشنواره را در رشته وبلاگ نویسی کسب کردند.


وی افزود: سه نشریه تجربی در جشنواره بانوی صبور برگزیده شدند که نشریه «جوانه» از کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم(ع) تبریز در این دوره از جشنواره به رتبه برتر دست پیدا کرد و نشریه «عروه الوثقی» از کانون فرهنگی هنری شهدای دانشجوی ایلام و نشریه «نبا» از کانون فرهنگی هنری ذوالفقار شیروان خراسان شمالی نیز رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.


هادی نیا گفت: حسن ستوده از گیلان فاطمه نوروزی از یزد، فهیمه مقیسه از گیلان، حامد الماسی از خوزستان، حمیده حجازی از تهران، محمدجواد خداداد از فارس، زیور الماسی ازآمل، محمد شکری از فارس، فاطمه صدیقی از کرمانشاه، انیسه اعرابی از اصفهان و مهدیه حکیمیان، لیلا زارع، مریم سادات روح الامینی و فاطمه زارع جمال آبادی هر چهار نفر از استان یزد نیز به عنوان نفرات برتر در رشته پیامک ادبی معرفی شدند.


وی ادامه داد: طاهره نجار، صغری رنجبر جمال آبادی و رویا قاسمی بغدادآبادی هر سه از یزد، حسن پوررحیمی از کرمانشاه، الهه نجفی از اصفهانف راحیل درخشنده از ایلام، معصومه نصرالهی از تهران، محمدامین علی دوست اقدم از آذربایجان شرقی، مریم اسمعیل از تهران، افسانه فیض عارفی از یزد، رضا اکبری از مشهد مقدس، حمید عربی از مرکزی، رحیمه رسولی از مرند آذربایجان شرقی و سیده فاطمه رضوی دهقان از ساری را نفرات برتر رشته کتابخوانی عنوان کرد.


مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی با اعلام نفرات برتر رشته دلنوشته، گفت: وحید کیانی از خوزستان به عنوان نفر اول، فاطمه صدیقی از کرمانشاه و زهرا شرفی از خراسان رضوی به طور مشترک به عنوان نفر دوم و سیده طاهره رهنما از استان فارس بعنوان نفر سوم در رشته دلنوشته معرفی شدند./935/302/ب2

 

ارسال نظرات