۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۴۲۷۴۰۱
سردار نقدی:

طرح فراگیری اردوهای تربیتی در جهت مقابله با توطئه دشمنان است

سردار نقدی در مراسم رونمایی از وبسایت گردشگری تعالی بخش، گفت: اردوهای تربیتی  از ارکان مهم آموزه‌های دسته جمعی هستند که با فراگیر شدنشان می‌توانند جلوی تلاش دشمن در توسعه فساد را بگیرند.
نقدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار نقدی فرمانده سازمان بسیج مستضعفان در همایش توجیهی مسؤولان اردویی سپاه‌ها و نواحی سراسر کشور، با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور در امر انسان سازی، گفت: در برنامه ششم شاهد توسعه کمی و کیفی و ارتقای اردوهای راهیان نور و گردشگری تعالی بخش خواهیم بود.

 

سردار نقدی با اشاره به اهمیت ارکان اردوهای تعالی بخش، ابراز کرد: این گونه فعالیت را برنامه ای انسان ساز و تاثیرگذار بر آینده جوانان عنوان کرد و حرکتی جهادی و مستمر را لازمه‌‌ برنامه راهیان نور عنوان کرد تا در سایه برنامه ششم توسعه شاهد وسیع تر شدن کمی و کیفی اردوهای راهیان نور باشیم.

 

وی با اشاره به بحث کیفیت، ایجاد خلاقیت و تاثیرگذاری در اردوهای راهیان نور، گفت: در برنامه ششم ایجاد اردوگاه‌های جدید در سطح تمامی شهرستان‌ها و طراحی اردوهای کم هزینه بر پایه‌ استفاده از توانمندی دهکده‌های مقاومت از جمله اهدافی است که می‌تواند زمینه ساز حرکت در جهت سیاحت در محیطی تعالی بخش باشد تا نقشه و تلاش دشمنان مبنی بر توسعه فساد خنثی شود.

 

فرمانده سازمان بسیج مستضعفان افزود: هدف گذاری سفر برپایه‌ تعالی بخشی، معرفی اماکن و مراکز تعالی بخش به آحاد هم میهنان و پیاده سازی آرمان شهدا در این طرح مد نظر است که زمینه ساز غنای کمی و کیفی گردشگری تعالی بخش و اردوهای راهیان نور می‌شود./203/819/ب1

 

 

ارسال نظرات