۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۴۲۸۳۱۷
امام جمعه مرند:

بصیرت تنها در سایه ولایت‌مداری حاصل می شود

حجت الاسلام نعمت زاده با بیان این‌که بصیرت تنها در سایه ولایت‌مداری حاصل می شود، گفت: اگر به دنبال مصون ماندن از هجمه فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای غرب علیه باورها و اعتقادات دینی، هویت فرهنگی و داشته‌های معنوی خود هستیم، راهی جز تبعیت از ولایت فقیه به عنوان دیده‌بان نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود ندارد.
حجت لاسلام علي نعمت‌‌زاده، امام جمعه مرند

حجت الاسلام علی نعمت زاده، امام جمعه مرند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر این‌که اسلام مبتنی بر آموزه های اصیل قرآنی و ولایی همواره مقابل مستکبران و زورگویان عالم قرار دارد، اظهار داشت: اگر امروز شاهد جولان گروهک‌های تروریستی در کشورهای اسلامی هستیم، همه با هدف تحریف اسلام ناب محمدی(ص) است.


وی با تأکید بر این‌که هدف اصلی سردمداران غرب انحراف فکری جامعه بشری از حقیقت اسلام است، خاطرنشان کرد: تفکر ولایی به عنوان الهام بخش جبهه مقاومت اسلامی در منطقه، توانسته فرهنگ ایستادگی، شهادت و مقاومت در برابر نظام های سلطه را به همگان به اثبات برساند.


حجت الاسلام نعمت‌زاده با اشاره به این که داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه به دنبال تأمین امنیت پایدار برای رژیم صهیونیستی هستند، گفت: دشمنان به خوبی می دانند که ضربه به اسلام و مکتب تشیع تنها با انحراف در افکار و اندیشه‌های مسلمانان ممکن است، از این رو چنین گروه‌های تروریستی را با نام اسلام گسترش داده اند.


امام جمعه مرند با تأکید بر این‌که تفکر ولایی در مقابل اسلام آمریکایی قرار دارد، خاطرنشان کرد: اسلام افراطی، آمریکایی و سکولار تمام منافع و اهداف غرب را تأمین می کند، از این رو شاهد رشد روزافزون گروهک‌های تروریستی با نام اسلام در منطقه و رواج اندیشه‌های سکولاریستی در جوامع اسلامی هستیم.


حجت الاسلام نعمت زاده با تأکید بر این‌که هدف اصلی تمامی شبکه‌های ماهواره‌ای ترویج افکار التقاطی در جوامع اسلامی و شیعی است، افزود: اسلام سکولار نیز با حمایت نظام سلطه و رژیم های وابسته منطقه درصدد ضربه زدن به آرمان ها و ارزش های اسلام ناب محمدی است و جبهه مقاومت در برابر این توطئه ها با قدرت ایستاده است.


وی شکست مقاومت اسلامی را عامل تحقق بسیاری از اهداف شوم غرب در منطقه دانست و ادامه داد: فرهنگ مقاومت در جامعه اسلامی باید با بصیرت و ولایتمداری ملت‌های مسلمان تقویت شود، در حقیقت وجود بصیرت و ولایتمداری در تبعیت و پیروی از رهبر معظم انقلاب موجب اقتدار و تداوم نظام و انقلاب اسلامی است.


امام جمعه مرند با بیان این‌که مقاومت اسلامی در تفکر جهادی مکتب تشیع پرورش یافته است، تصریح کرد: اسلام ناب محمدی(ص) به پرچمداری امام خمینی(ره) و خلف بر حق ایشان امام خامنه ای، طلایه دار آزادی و آزادگی بوده و در برابر اسلام آمریکایی و افراطی که از سوی نظام سلطه حمایت می شود، ایستاده است.


حجت الاسلام نعمت زاده با بیان این‌که بصیرت تنها در سایه ولایت‌مداری حاصل خواهد شد، افزود: اگر به دنبال مصون ماندن از هجمه فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای غرب علیه باورها و اعتقادات دینی، هویت فرهنگی و داشته‌های معنوی خود هستیم، راهی جز تبعیت از ولایت فقیه به عنوان دیده‌بان نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود ندارد./935/302/ب2

 

ارسال نظرات