۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۴۲۸۳۳۱
مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز:

تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نیازمند تلاش همگانی است

مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای استفاده مردم از مزایای برنامه های تبلیغی و طلاب معمم دوره های قبل مدرسه، گفت: طلاب این مدرسه در راه تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تلاش خواهند کرد.
رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام امین ذوالفقاری، مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز، در مراسم عمامه گذاری طلبه های این مدرسه که شامگاه گذشته در مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار شد، با تبریک نیمه شعبان و خیرمقدم گویی به حضور میهمانان این مراسم به ویژه نماینده ولی فقیه در خوزستان، گفت: خداوند را سپاسگزار هستیم که در آستانه پایان سال تحصیلی جاری شش طلبه این مدرسه معمم می شوند.

 

مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج با تبریک تعمیم و تلبس این شش طلبه به خانواده های آنها، ابراز داشت: این مدرسه با تولیت آیت الله موسوی جزایری و مسؤولیت حجت الاسلام دسمی از شش سال پیش تأسیس و تاکنون دو گروه از طلبه های این مدرسه معمم شده اند.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان این که امشب سومین گروه از طلبه های این مدرسه همزمان با ولادت امام زمان(عج) معمم شده اند، تصریح کرد: مدرسه باب الحوائج تلاش فراوانی کرده است تا حوزه ای انقلابی و ولایی باشد و در حال حاضر با 74 طلبه به فعالیت می پردازد.

 

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: تلاش شده است تا مردم منطقه کوی 15 خرداد و مناطق محروم و حاشیه از مزایای برنامه های تبلیغی و طلاب معمم دوره های قبل مدرسه برخوردار شوند.

 

وی با اشاره به بیعت دوباره طلاب، اساتید و مدیران مدرسه باب الحوائج با ولایت که در محضر نماینده ولی فقیه در خوزستان انجام می شود، اظهار داشت: طلاب این مدرسه در راه تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تلاش خواهند کرد و با حوزه انقلابی خواسته های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب را در اقصی نقاط جهان به منصه ظهور خواهند رساند./9456/303/ب2

ارسال نظرات