۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۴۲۸۴۶۵
آيت الله دري نجف آبادي:

فتح خرمشهر حماسه‌ای ماندگار در تاریخ کشور است

آيت الله دري نجف آبادي با بیان اینکه فتح خرمشهر، حماسه‌ای بزرگ و ماندگار در تاریخ کشور است، گفت: آزادسازی خرمشهر با تکیه بر علم و ایمان نیروهای داخلی صورت گرفت و امروز همه وظیفه دارند آیین گرامیداشت این روز را به بهترین نحو ممکن برگزار کنند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي، نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراک ظهر امروز در جمع نیروهای مسلح در اراک با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس دورانی سراسر تجربه و عبرت بود، گفت: امروز همگان می‌توانیم با الگو قرار دادن گنجینه ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس در تمام امور به موفقیت دست یابیم.

 

 ایثار و از خودگذشتگی مهم‌ترین درس دوران دفاع مقدس

نماينده ولي فقيه در استان مركزي مهم‌ترین درس دوران دفاع مقدس را ایثار و از خود گذشتگی و ولایت‌مداری رزمندگان و شهدا دانست و خاطرنشان کرد: امروز جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید این درس‌ها را آموخته و رزمندگان را الگوی زندگی خود در تمام عرصه‌ها قرار دهند.

 

آيت الله دري نجف آبادي با بیان اینکه فتح خرمشهر، حماسه‌ای بزرگ و ماندگار در تاریخ کشور است، گفت: آزادسازی خرمشهر با تکیه بر علم و ایمان نیروهای داخلی صورت گرفت و امروز همه وظیفه دارند آیین گرامیداشت این روز را به بهترین نحو ممکن برگزار کنند.

 

اراده پولادین رزمندگان اسلام، الگویی در تمام صحنه های زندگی

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان باید اراده پولادین رزمندگان اسلام را الگوی خود در همه صحنه های زندگی قرار دهند، گفت: چرا که آن ها با دست خالی اما با تکیه بر سلاح تقوا توانستند غیرممکن را ممکن و متجاوزان را از خاک پاک وطن بیرون کنند.
 

آيت الله دري نجف آبادي گفت: دشمن با هدف تسخیر کامل خوزستان، الحاق آن به عراق و تسلط همه جانبه بر اروندکنار برای گسترش تجارت های دریایی و در نهایت سقوط انقلاب اسلامی با ایران وارد جنگ شد اما با توجه به امکانات و تسلیحات پیشرفته، حتی نتوانست یک وجب از خاک ایران را تصرف کند و این مهم نتیجه ایمان قوی رزمندگان اسلام بود.

 

سوم خرداد، بهترین فرصت برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل

نماينده ولي فقيه در استان مركزي خاطرنشان کرد: بیش از 40 کشور سرمایه دار و ابرقدرت دنیا با کمک های مالی، تسلیحاتی و اعزام نیروهای نظامی به عراق، سعی در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند اما ایمان رزمندگان ایران زبونی و شکست رژیم بعثی را به همراه داشت.
 

آيت الله دري نجف آبادي در ادامه بیان کرد: سوم خرداد، بهترین فرصت برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری است که باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

 

شایان ذکر است، محمود زمانی قمی استاندار، شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی و امنیتی استانداری، سردار محس کریمی فرمانده سپاه روح الله و حجت الاسلام قاسم عبدالهی رییس کل دادگستری استان مرکزی نیز در این مراسم حضور داشتند./842/202/ب2

ارسال نظرات