۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۴۲۸۴۹۰
آیت الله طه محمدی مطرح کرد؛

لزوم مقابله با ترویج شبهات در جامعه

امام جمعه همدان گفت: خطر شبهات در روزگار کنونی بسیار جدی است و همه باید نسبت به مقابله با آن هوشیار باشند چرا که شبهات در جامعه سبب اختلال در اعتقادات مردم می شود.
امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در سالن اجتماعات کمیته امداد استان همدان با اشاره به اهمیت توجه به دینداری اظهار داشت: دینداری در آخر الزمان یکی از اموری است که به آن توصیه فراوان شده است.

 

وی به ایام اعیاد شعبان اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین اموری که انسان باید در ماه شعبان به آن توجه کند این است که انسان تمام اهتمام خود را برای کسب معارف الهی برای حضور در ماه رمضان کسب کند.

 

وی با بیان این که انسان باید تمام اعمال خود را با خداوند معامله کند ابراز داشت: انسان باید در همه شئون تمام کارهای خود را بری خدا انجام دهد و نیت خدایی کند.

 

امام جمعه همدان با اشاره به این که فعالیت در کمیته امداد شغل محسوب نمی شود گفت: در هر صورت برای انسان روزی مقدر شده از راه می رسد؛ اما آنچه باید به آن توجه داشت این است که انسان باید در این امور خدایی کار کند.

 

وی افزود: همه افراد باید در روزگار اخرالزمان نسبت به آزمون های الهی هوشیار باشند، در انتخابات اخیر بسیاری از افراد به راحتی فریب خوردند و باید بدانند که با حرف های بی اساس نمی توان زندگی کرد.

 

آیت الله طه محمدی ابراز داشت: در آخر الزمان همه باید نسبت به داشتن یقین توجه داشته باشند، ثابت ماندن در آخرالزمان بسیار مهم و نگه داری دین در آخر الزمان بسیار سخت است.

 

وی خاطر نشان کرد: خطر شبهات در روزگار کنونی بسیار جدی است و همه باید نسبت به مقابله با آن هوشیار باشند چرا که شبهات در جامعه سبب اختلال در اعتقادات مردم می شود.

 

امام جمعه همدان در پایان گفت: گذاشت مرهم به دل گرفتاران و بیماران بسیار اجر و ثواب دارد و اگر معرفت و بصیرت درست باشد همه اعمال انسان عبادت محسوب می شود./202/979/ب1

ارسال نظرات