۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۴۲۸۹۲۰
رییس بنیاد نخبگان قم:

جایگاه فرهنگ ارتباط وسیعی با عالمان وارسته دین دارد

رییس بنیاد نخبگان قم فرهنگ سازی را یکی از مسائل مهم در اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: حوزه های علمیه، مراجع تقلید و دلسوزان فرهنگ دینی می توانند در این راستا پیشگام باشند و مراحل اقتصاد مقاومتی و ابعاد آن را به درستی تبیین کنند.
محمد محمدرضایی، رییس بنیاد نخبگان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد محمدرضایی، رییس بنیاد نخبگان قم عصر امروز در همایش ملی «نقش جامعه نخبگانی حوزه های علمیه در تحقق اقتصاد مقاومتی» که در سالن همایش های غدیر در قم برگزار شد، خاطرنشان کرد: نقش بنیاد نخبگان در تقسیم اقتصاد مقاومتی یکی از سیاست های مورد نظر در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب، است؛ ایشان در دیداری تأکید کردند که نخبگان نقش خود را در اقتصاد مقاومتی مشخص کنند.

 

رییس بنیاد نخبگان قم اظهار داشت: یکی از مسائل مهم در اقتصاد مقاومتی فرهنگ سازی است؛ فرهنگ و جایگاه آن ارتباط وسیع و تنگاتنگی با عالمان وارسته دین دارد؛ حوزه های علمیه، مراجع عظام تقلید و دلسوزان فرهنگ دینی می توانند در این راستا پیشگام باشند و در این راستا ارائه رهنمود کرده و این مسأله را تبیین کنند.

 

رضایی تصریح کرد: با اینکه کارهای زیادی انجام می دهیم، اما به این مسأله مهم نپرداخته ایم و جای کار دارد تا به حد مطلوب مدنظر رهبر معظم انقلاب برسیم و البته باید مراحل اقتصاد مقاومتی و ابعاد آن را تبیین کنیم./822/پ203/ی

ارسال نظرات