۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۴۲۹۰۳۵
استاد دانشگاه:

جانبازان زنده کننده ارزش شهادت هستند

استاد دانشگاه با اشاره به ضرورت بهره مندی از محضر جانبازان برای تشخیص حق از باطل آنها را ادامه دهنده راه شهادت و نگه دارنده ارزش شهادت برشمرد.
حجت الاسلام سعید سعدی، استاد حوزه و دانشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید سعدی، استاد حوزه و دانشگاه، در حاشیه مراسم روز سوم و هفتم اسوه صبر و استقامت جانباز شهید سردار اسماعیل طرفی که پیش از ظهر امروز در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد، با اشاره به این که شهدا اسوه صبر و استقامت در نظام اسلامی هستند، افزود: جانبازان با صبر و ایستادگی خود راه شهدا را ادامه و اجازه نمی دهند تا ارزش شهادت فراموش شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به صبر 30 ساله جانباز شهید اسماعیل طرفی در بستر جانبازی و همچنین خانواده وی خاطرنشان کرد: این فداکاری ها باید مغتنم و محترم شمرده شود و انسان ها باید از این جانبازان درس یاد بگیرند.

 

حجت الاسلام سعدی با بیان این که خداوند درجه شهادت جانبازان را به تعویق می اندازد تا انسان های نا آگاه به واسطه آنها خود را شناخته و به رشد جنبه معنوی و روحی بپردازند، ابرازداشت: جانبازان معیارها، شاخص ها، آموزگاران و معلمان ما هستند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به ضرورت اقتدا به جانبازان گفت: تکدی گری معنوی و روحی از جانبازان با توجه به عدم دسترسی به معصومان و شهدا ضروری است و از آنها بخواهیم ما را راهنمایی کنند تا حقیقت را دریابیم.

 

گفتنی است، اسوه صبر و استقامت سردار جانباز شهید اسماعیل طرفی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس که سال 1367 و در عملیات کربلای 5 در شلمچه قطع نخاع 70% گردید و پس از تحمل 27 سال درد و رنج در 31 اردیبهشت ماه سال جاری در بیمارستان مهر اهواز به یاران شهیدش پیوست و در گلزار شهدای شهرستان شوش به خاک سپرده شد./9456/203/ب3

ارسال نظرات