۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۴۲۹۵۸۳

آزمون سطح سه و بازپذیری سطح دو حوزه‌‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود

مدیرکل سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران، از برگزاری آزمون سطح سه و بازپذیری سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.
حجت‌الاسلام سید محمود صانعی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید محمود صانعی، مدیرکل سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران، از برگزاری آزمون سطح سه و بازپذیری سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد و گفت: این آزمون روز جمعه هفتم خردادماه سال جاری با ثبت‌نام 3496 داوطلب و شرکت 3410 نفر از این تعداد برگزار شد که بقیه افراد نیز واجد شرایط استفاده از امتیاز معافیت آزمون بودند.

 

مدیرکل سنجش و پذیرش حوزه‌‌های علمیه خواهران تصریح کرد: آزمون ورودی سطح سه در 39 مرکز آزمون در سراسر کشور جز استان خراسان شمالی برگزار شد و در استان‌هایی که جغرافیای وسیع داشتند مراکز آزمون را توسعه دادیم.

 

وی با بیان این‌که پس از آزمون نیز داوطلبان در 12 رشته ثبت‌نام می‌کنند، تأکید کرد: نتایج آزمون 95/3/23 از طریق سامانه اعلام می‌شود.

 

حجت‌الاسلام صانعی با بیان این‌که در آزمون بازپذیری سطح دو تعداد 817 شرکت کردند، عنوان کرد: پس از آزمون و بررسی نمرات درسی و واحدهای گذرانده شده بر اساس ملاک‌ها و معیار پایه و رتبه علمی طلاب مشخص می‌شود. 95/3/29 نیز نتایج این آزمون اعلام می‌شود. در این آزمون جز استان‌ خراسان جنوبی و رضوی بقیه استان‌ها شرکت کرده بودند.

 

گفتنی است، امتحان ورودی سطح چهار 95/4/25  در استان‌های فارس،‌ خوزستان، قم، اصفهان، یزد و تهران برگزار می‌شود و نتایج نیز 95/5/12 اعلام می‌شود./998/د102/ی

 

منبع:  مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

ارسال نظرات