۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۴۲۹۶۲۸
تولیت حوزه علمیه امام حسین:

روحانیان برای حفظ نظام تابع فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشند

تولیت حوزه علمیه امام حسین(ع) گفت: انقلاب اسلامی ایران دارای دشمنان فراوانی است بنابراین برای حفظ نظام، روحانیت باید تابع دستورات رهبر معظم انقلاب باشند.
آیت الله مازندرانی

آیت‌الله سيد رضا حسيني مازندراني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره دیدار رهبر معظم انقلاب با طلاب گفت: روحانیت همواره در تمامی عرصه های تاریخ ایران حضور داشته است در واقع اگر روحانیت وجود نداشت اثری از اسلام ناب محمدی(ص) در کشور نبود.

 

وی افزود: روحانیت احیا کننده اسلام بودند چراکه علما نقش مهمی در هدایت دینی و سیاسی جامعه دارند و مردم به کسانی نیاز دارند که مسائل شرعی و فقهی آنها را پاسخ دهند به همین دلیل نمی‌توانند از روحانیت فاصله بگیرند.

 

سرپرست حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری ادامه داد: انقلاب اسلامی ریشه در حوزه های علمیه دارد، امام راحل در راس روحانیت از حوزه‌های علمیه برخاستند و با قیام و انقلاب خود سبب بیداری ملت ایران و جهان شدند.

 

وی گفت: متاسفانه بیشتر کشورهای اسلامی مانند بحرین، یمن، افغانستان و ... به علت نداشتن رهبری امنیت ندارند اما در جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه ای ملت ایران در آسایش و امنیت زندگی می کنند.

 

آیت‌الله حسینی مازندرانی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با نثار خون شهیدان شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: انقلاب دارای دشمنان فراوان در خارج و داخل است از این رو باید جامعه روحانیت و ملت ایران به نظام پایند باشند و از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اطاعت کرده و پیرو ایشان باشند تا آسیبی به نظام و ایران اسلامی وارد نشود./302/813/ب1

ارسال نظرات