۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۴۲۹۷۹۱
امام جمعه بروجرد خبر داد؛

ساخت مدرسه علمیه سطح ۲ ویژه خواهران در بروجرد

امام جمعه بروجرد از احداث مدرسه علمیه سطح 2 برای خواهران در این شهر خبر داد و گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع ساخته خواهد شد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: هم اکنون دو مدرسه علمیه برادران و یک مدرسه علمیه خواهران در این شهرستان مشغول فعالیت است.

 

وی با اشاره به فعالیت مدرسه علمیه خواهران بروجرد در سطح دو و سه حوزوی، ابراز داشت: مدرسه علمیه امام صادق(ع) در سطح یک و دو و مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد نیز در سطح یک مشغول فعالیت است.

 

حجت الاسلام ترابی با اشاره به این که مراسم کلنگ زنی ساختمان مدرسه علمیه سطح دو با حضور نماینده آیت الله سیستانی در سفر ایشان به استان زده شد، اظهار داشت: به زودی عملیات ساخت این مدرسه آغاز می شود.

 

امام جمعه بروجرد با بیان این که این مدرسه در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع ساخته خواهد شد، عنوان کرد: با ساخت این مدرسه جذب طلاب افزایش خواهد یافت و ادامه تحصیل طلاب شهرستان بروجرد بهتر صورت می گیرد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در شهرستان بروجرد 41 استاد حوزه علمیه مشغول فعالیت در مدارس علمیه این شهرستان هستند.

 

حجت الاسلام ترابی با ابراز امیدواری از ارتقای کمی و کیفی مدارس علمیه، بیان داشت: امیدواریم خروجی مدارس علمیه طلابی توانمند و با استعداد بوده که بتوانند پاسخگوی نیاز جامعه باشند.

 

وی در ادامه از ساخت مهمان سرای طلاب حوزه علمیه بروجرد خبر داد و گفت: با همکاری مسؤولان زمین های ساخت مدرسه و مهمان سرا خریداری شده است.

 

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: این مهمان سرا در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع در خیابان بحرالعلوم این شهرستان ساخته می شود./9459/303/ب2

ارسال نظرات