۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۴۳۱۲۵۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

لزوم توجه به چارچوب های عملیاتی در امر نیکوکاری

مدیر حوزه های علمیه استان همدان گفت: همه تشکل های نیکوکاری بایستی از چارچوب عملیاتی و برنامه ریزی دقیقی برخوردار باشند تا بتوانند به صورت مطلوب در جامعه نقش آفرینی کنند.
موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان صبح امروز در دیدار با جمعی از معاونان کمیته امداد امام خمینی(ه)، اظهار داشت: کار کمیته امداد امام کاری بزرگ است و باید با دقت به آن توجه شود.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان و ضرورت توجه به مستمندان و فقیران جامعه، یادآور شد: در ماه رمضان همه نهادها به ویژه کمیته امداد امام خمینی(ره) باید در رفع مشکلات افراد ضعیف جامعه توجه داشته باشد.

 

مدیر حوزه های علمیه استان همدان با اشاره به لزوم توجه به کار تشکیلاتی، خاطرنشان کرد: همه تشکل های نیکوکاری بایستی از چارچوب عملیاتی و برنامه ریزی دقیقی برخوردار باشند تا بتوانند به صورت مطلوب در جامعه نقش آفرینی کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به ضررت توجه به اقشار ضعیف و آسیب پذیر گفت: مؤسسان نیکوکاری باید به محلات شهر نظارت داشته باشند و این امر به غیر از توجه به سازمان های مردم نهاد ممکن نیست.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: سازمان های نیکوکاری باید نسبت به ایجاد بستر و برطرف کردن مشکلات اقشار ضعیف جامعه توجه داشته باشند و از این مهم غفلت نکنند.

 

وی به اجر و ثواب فراوان این عمل در جامعه اشار کرد و ابراز داشت: ماه رمضان ماه ضیافت الهی است و کسانی که در ماه رمضان واسطه فیض الهی به محرومان می شوند از جایگاه والایی برخوردار هستند.

 

مدیر حوزه های علمیه استان همدان گفت: در زمینه انفاق و دستگیری از افراد باید افراد باانرژی و تازه نفس باشند که بتوانند به صورت بی وقفه و خستگی ناپذیر به محرومان جامعه خدمات ارائه کنند.

 

وی در پایان یادآور شد: باید در محلات، مرکزی برای کمک رسانی به افراد ایجاد شود تا افرادی که صلاحیت آنها بررسی شده است در محلات مورد دستگیری واقع شوند./979/202/ب2

 

ارسال نظرات