۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۴۳۱۵۱۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز تأکید کرد؛

لزوم استفاده مبلغان از شیوه‌های نوین تبلیغ در ماه مبارک رمضان

حجت‌الاسلام مسعودی گفت: بیان شیوا و رسا و استفاده از شیوه های نوین تبلیغ در جذب مخاطب برای مبلغان ضروری است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، اظهار کرد: ماه رمضان ماه پر خیر و برکتی است و در این ماه  میزان اقبال مردم به مساجد و حسینیه‌ها بیشتر از ماه‌های دیگر است به همین منظور مبلغین باید با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین تبلیغ نقش اثرگذار خود را در هدایت و جهت‌دهی به اقشار مختلف  جامعه ایفاء کنند.
 

مسعودی، ادامه داد: مبلغین بزرگ‌ترین سفیران تبلیغی در آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم می‌باشند به همین منظور باید با بکار گیری روش‌های تبلیغ اصولی زمینه جذب اقشار مختلف مردم به فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی را فراهم کنند.
 

ایشان یادآور شدند: رمضان بهترین فرصت برای تمرین تقوی و اظهار بندگی است به همین منظور تبلیغ اثرگذار می‌تواند در هدایت و جهت‌دهی بندگان مخلص خداوند به این هدف مهم اثرگذار باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، ادامه داد: سامانه سجام یکی از اقدامات خوب و اثرگذار سازمان تبلیغات اسلامی درزمینهٔ ثبت مشخصات مبلغین توانمند درزمینهٔ تبلیغ است.

 

حجت‌الاسلام مسعودی، تصریح کرد: جوانانی هستند که می‌توان آن‌ها را با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین تبلیغ از ظلمات و گمراهی‌های به وجود آمده در مسیر زندگی نجات داد و این به شرطی محقق خواهد شد که بتوان از مبلغین توانمند و شیوه‌های نوین تبلیغی بهره جست.
 

این مسئول فرهنگی، ادامه داد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای اصلاح نفس است و روحانیون اعزامی به مساجد و حسینیه‌ها می‌توانند با ابتکار و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین تبلیغی به‌خوبی نقش اثرگذار خود را ایفاء کنند./101/922/ب3

ارسال نظرات