۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۴۳۱۷۰۷

آغاز طرح «فرزندان روح الله با قرآن در سنگر مساجد» در آران و بيدگل

رئيس اداره تبليغات اسلامي آران و بيدگل از آغاز طرح «فرزندان روح الله با قرآن در سنگر مساجد» ويژه نسل سوم و چهارم انقلاب در مساجد شهرستان آران و بيدگل خبر داد.
حجت الاسلام سميع الله مردان حجت الاسلام سميع الله مردان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت‌الاسلام سميع الله مردان صبح امروز در گفت‌و گو با خبرنگاران، گفت: اين طرح در راستاي ويژه برنامه هاي ماه مبارک رمضان و اوقات فراغت جوانان از سوی روحانيان مستقر، کانون هاي فرهنگي، هيئات مذهبي و خانه هاي قرآن و مؤسسات قرآني به همت اداره تبليغات اسلامي آران و بيدگل در مساجد اين شهرستان برگزار مي‌شود.

 

به گفته وي، ترويج فرهنگ انس با قرآن و برگزاري باشکوه محافل قرآني ماه مبارک رمضان و استمرار آن در طرح اوقات فراغت تابستاني از جمله اهداف اجراي اين طرح در شهرستان آران و بيدگل است.

 

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان آران و بيدگل يادآور شد: در اين طرح، روحانيان و مبلغان ديني بر اساس دستورالعمل اجرايي و کتاب ويژه اين طرح، در طول 30 روز ماه مبارک رمضان، هر روز يک پيام از آموزه هاي قرآني را در جلسات مورد نظر تبيين مي‌کنند.

 

حجت الاسلام مردان گفت: در اين طرح، موضوعات مختلف در حوزه سبک زندگي اسلامي، فلسفه عبادات، اصول اعتقادي، اقتصاد مقاومتي، الگوي اسلامي ـ ايراني پيشرفت، استکبار ستيزي، جامعه اسلامي، معرفت الي‌الله از ديدگاه امام خميني(ره) گنجانده شده است.

 

به گفته وي، در پايان اين طرح، پس از برگزاري آزمون پاياني، به 18 شرکت کننده برتر در سطح شهرستان آران و بيدگل، کمک هزينه سفر به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

 

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان آران و بيدگل افزود: نفرات برتر مرحله شهرستاني، به مرحله استاني طرح راه خواهند يافت و با ساير برگزيدگان استان به رقابت خواهند پرداخت./203/1307/ب1

ارسال نظرات