۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۴۳۲۰۴۴
مسؤول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز:

رسانه ای کردن فعالیت فرهنگی در توسعه این فعالیت ها اثر گذار است

مسؤول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، گفت: رسانه ای کردن فعالیت فرهنگی در توسعه این فعالیت ها اثر گذار است.
تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، امید سبزعلی،مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،گفت: رسانه ای کردن فعالیت فرهنگی در توسعه این فعالیت ها اثر گذار است.

 

وی گفت: در بسیاری از موارد فعالیت فرهنگی صورت می گیرد ولی به دلیل عدم پوشش خبری مناسب این فعالیت ها رسانه ای نمی شوند در صورتی که رسانه ای شدن این فعالیت ها در توسعه فعالیت های فرهنگی اثرگذار و مفید است.

 

سبزعلی،ادامه داد: روابط عمومی ها به‌عنوان پیشانی یک سازمان نقش مفید و اثرگذاری را در راستای توسعه و ترویج فعالیت های فرهنگی دینی انجام می دهند و روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی به خوبی در این حوزه نفوذ کرده است.

 

این فعال رسانه ای در البرز،گفت: امروز جنگ با دشمنان جنگ در حوزه فضای مجازی و سایبری است و اگر روابط عمومی ها با برنامه ریزی مناسب و حساب شده در این حوزه نفوذ کنند این امر به خودی خود در روند توسعه فعالیت های فرهنگی اثر گذار خواهد بود.

 

سبزعلی، گفت: برنامه فرهنگی باید اثرگذار و مفید باشد تا بتوان با رسانه ای کردن آن اقشار جامعه بویژه نسل جوان را به این فعالیت ها جذب کرد در این صورت شاهد کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی در سطح جامعه خواهیم بود.

 

وی در پایان گفت: مدیران دستگاه ها نباید از روابط عمومی غافل شوند چراکه روابط عمومی ها نقش اثر گذار و مفیدی را در رسانه ای کردن فعالیت های آنها انجام می دهند و درواقع بلند گوی قوی هردستگاهی هستند./922/101/ب3

ارسال نظرات