۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۴۳۲۱۴۲
جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان:

امروز بیش از اعتدال و اعتدال گرایی باید انقلابی گری را مطرح کنیم

هراسانیان گفت: متاسفانه برخی دولت ها به دنبال گفتمان سازی و مطرح کردن مسائلی بر خلاف مصالح نظام و کشور و اصول و آرمان های انقلاب هستند و می کوشند روحیه و شتاب انقلابی را از ما بگیرند حال آنکه باید بدانند امروز بیش از اعتدال و اعتدال گرایی باید انقلابی گری را در راستای خواست و اراده رهبری مطرح و محقق کنیم.
جانشین سپاه استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، اسحاق هراسانیان در مراسم معارفه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه دامغان که صبح امروز در محل حسینیه شهدای گمنام این ناحیه برگزار شد با بیان اینکه روحیه انقلابی است که توانسته همواره کشور ما را از گردنه های خطرناک نجات دهد، اظهار داشت: امروز بیش از دشمنان خارجی که 37 سال برابر آنها ایستاده ایم، این تفکر مسموم داخلی مخالف انقلابی کری است که ریشه های درخت تنومند انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است.

 

وی بصیرت، دشمن شناسی و داشتن دغدغه حفظ، اعتلا و صدور انقلاب اسلامی را لازمه همه پاسداران، بسیجیان و نیروهای انقلابی دانست و افزود: نهال انقلاب اسلامی امروز به برکت ولایت و خون شهدا به درخت تناوری تبدیل شده که جهان اسلام از برکات روز افزون آن بهره می برند.

 

هراسانیان تاسیس نهادهای انقلابی تاثیرگذار را از شاهکارهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امام خمینی(ره) به عنوان مجتهدی جامع الشرایط و عالمی مجاهد با بهره گیری از همه داشته های معنوی، الهی، علمی و سیاسی خود نهادهای انقلابی همچون سپاه، بسیج، کمیته امداد، جهاد سازندگی و بنیاد شهید را تاسیس کرد که امروز هر یک از آنها به خودی خود برای پاسداری از انقلاب کفایت می کند.

 

جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان با بیان اینکه حافظه تاریخی هیچ انقلابی وجود چنین نهادهای انقلابی را در خود ندارد، تصریح کرد: کلید واژه بیانات اخیر رهبری، انقلابی بودن، انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن است، همانا ادبیات روشنگرانه و حکیمانه رهبری نشانگر اهمیت بیش از پیش این اصول در شرایط امروز است.

 

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی دولت ها به دنبال گفتمان سازی و مطرح کردن مسائلی بر خلاف مصالح نظام و کشور و اصول و آرمان های انقلاب هستند و می کوشند روحیه و شتاب انقلابی را از ما بگیرند حال آنکه باید بدانند امروز بیش از اعتدال و اعتدال گرایی باید انقلابی گری را در راستای خواست و اراده رهبری مطرح و محقق کنیم.

 

هراسانیان با اشاره به اینکه وظیفه اصلی سپاه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: وجه تسمیه انقلاب اسلامی در نام سپاه پاسداران معنای کلام امام خمینی(ره) است همانا هر جا ظلمی باشد ما هستیم و به عنوان مسلمانی متدین و انقلابی خود را موظف به پاسخ گفتن به ندای مسلمانان می دانیم همانگونه که در عراق، سوریه عملکرد سپاه این مطلب را ثابت می کند.

 

جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان اضافه کرد: مهم ترین چالش و بزرگ ترین خطری که امروز سپاه، بسیج و نیروهای انقلابی را تهدید می کند این است که دشمن می خواهد روحیه و تفکر انقلابی و بسیجی و اعتقادات را از ما بگیرد و ایمان نیروها و جوانان را سست کند، حال آنکه شاکله اصلی و محور همه فعالیت های سپاه پاسداران معنویت است./977/202/ب3

ارسال نظرات