۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۴۳۲۷۱۰
مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های مساجد خراسان رضوی؛

کیفی سازی در رأس برنامه های کانون های مساجد و همسو با برنامه ششم توسعه است

مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان این که کیفی سازی نیاز به زمان و زیرساخت ها دارد، گفت: امسال با سطح بندی کانون ها امید است توسعه متوازن و عادلانه امکانات صورت بگیرد.
عبداللهی مساجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، محمد حسین عبداللهی، مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی شامگاه چهارشنبه 26 خرداد در گردهمایی مدیران، ائمه جماعات و رابطین کانون های مساجد که با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز کشور، حجت الاسلام حسینی قمی، استاد حوزه علمیه قم و سعید سرابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در حرم رضوی برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: کم کم وارد برنامه ششم توسعه می شویم و تأکیدی که مسؤولان در این برنامه دارند کیفی سازی است.

 

وی با بیان این که رویکرد و روح برنامه ششم در توجه به کیفیت است، افزود: در همین راستا امسال در کانون های مساجد هم ما دو مقوله و موضوع را در دستور کار قرار داده ایم.

 

عبداللهی با بیان این که کانون های مساجد به دلیل وابستگی و حضورشان در مساجد دارای ظرفیت عظیمی هستند، تصریح کرد: این کانون ها رسالت های مختلفی را در راستای مأموریت های خودشان دنبال می کنند که کیفی سازی و توجه به مقوله کیفیت در رأس این برنامه ها قرار گرفته است.

 

وی با بیان این که کانون ها باید از فعالیت های کم اثر و کم عمق فاصله بگیرند، تصریح کرد: کانون ها در راستای تحقق بخشیدن به برنامه ششم توسعه بایستی فعالیت های ماندگار را پیگیری کنند و به این فعالیت ها عمق بیشتری بدهند.

 

مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان این که بایستی از فعالیت های عمومی پرهیز کرد، گفت: پررنگ سازی مقوله کیفیت در دستور کار مدیران کانون های مساجد قرار بگیرد.

 

وی با بیان این که کیفی سازی نیاز به زمان و زیرساخت ها دارد، اظهار کرد: در واقع در چنین شرایطی بایستی زیرساخت ها تعویض شود و یک شبه هم نمی توان به این هدف رسید.

 

عبداللهی ادامه داد: برای رسیدن به این هدف توجه به برنامه های با نشاط و جاذبه آور حائز اهمیت است و برای کیفی سازی بایستی به این مقوله اهتمام کرد.

 

مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی درادامه  از توسعه متوازن امکانات و اعتبارات خبرداد و گفت: توزیع امکانات و اعتبارات تا به امروز به صورت یکنواخت انجام شده است.

 

وی ادامه داد: در طرح جدید امسال و با توجه به سطح بندی فعالیت  کانون ها، این امکانات در اختیار کانون هایی قرار می گیرد که از برنامه ها و طرح های مناسب برخوردار باشند و دارای برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت باشند.

 

عبداللهی ابراز امیدواری کرد: امسال با سطح بندی کانونها امید است توسعه متوازن و عادلانه امکانات صورت بگیرد و اولویت برخورداری کانون ها از این امکانات در اجرای برنامه های دبیرخانه استان، توجه به رسالت کانون ها و اجرای برنامه های محلی در کانون ها است./202/934/ب1

ارسال نظرات