۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۴۳۲۸۴۹
تولیت آستان قدس رضوی:

طلاب باید آشنای به زمان باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی از حوزه علمیه حضرت مهدی(عج) مشهد بازدید و در جمع طلاب این مدارس به ایراد سخنرانی پرداخت.
رئیسی رئیسی و نظافت

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی از مدارس حضرت مهدی(عج) بازدید کرد.

 

وی در ابتدای این بازدید دیداری با ریاست این مدارس، حجت‌الاسلام نظافت و تعداد دیگری از مسؤولان این مدارس داشت.

 

حجت‌الاسلام نظافت نیز در این دیدار به توضیح برنامه‌ها و ویژگی ها و ابتکارات این مدارس پرداخت، وی با ارائه گزارشی از روند شکل گیری و سیر توسعه مدارس علمیه حضرت مهدی (عج) و تاسیس موسسه علمی تربیتی خواهران مبانی مدیریتی، آموزشی و تربیتی این مدارس را تشریح کرد.

 

در ادامه این بازدید حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رئیسی ضمن تجلیل از اقدامات صورت گرفته و نقش حضور تربیتی شخص حجت الاسلام نظافت در این توفیقات یادآور شد: در دیدار جمعی از اعضای شورای عالی خراسان با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در ایام نوروز ایشان از تجربه موفق مدارس حضرت مهدی(عج) تجلیل کردند.

 

وی در ادامه به بازدید بخش هایی از مدارس علمیه حضرت مهدی رفت و پس از آن در برنامه اختتامیه سال تحصیلی 94-95 در جمع طلاب این مدارس به سخنرانی پرداخت.

 

تولیت آستان قدس طلاب را به استفاده از فضای فراهم شده در این مدارس و ظرفیت طلبگی توصیه کرد. وی همچنین ضمن تاکید بر اهمیت علم‌آموزی و تقوی، آشنا به زمانه بودن را از ضروریات یک طلبه بر شمرد./102/862/ب1

ارسال نظرات