۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۴۳۳۰۱۵
امام جمعه محمود ‌آباد:

تفکر رفع مشکلات کشور با تعامل با آمریکایی ها باطل و بیهوده است

امام جمعه محمود آباد با بیان این که این تفکر که با کنار آمدن با آمریکایی ها مشکلات کشور حل می شود کاملاً باطل و بیهوده است، گفت: اصل دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران موجودیت اسلام و نظام اسلامی است و این مسأله با مذاکره و تعامل حل نمی شود.
امام جمعه محمود آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار چند روز اخیر مسؤولان نظام با ایشان گفت: سخنان مهم مقام معظم رهبری در این دیدار منشوری از حرکت، تلاش، جهت دهی و هوشیاری و نقشه راه برای عبور از گردنه های خاص پیش روی ملت ودولت بوده است.

 

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در موضوع اقتصادی به دو مسأله مهم رکود و بیکاری اشاره کردند، افزود: یکی از مهم ترین راه های برون رفت کشور از این رکود پیش روی فعال کردن واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و حمایت از طرح های دانش بنیان است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که متأسفانه برخی اظهار نظرها و عملکردهای مسؤولان کشور با سیاست های اقتصاد مقاومتی در تضاد است، خاطرنشان کرد: نگاه مسؤولان نسبت به مسأله اقتصاد مقاومتی باید تغییر کند تا شاهد تحقق عملی آن در بخش های مختلف کشور باشیم.

 

امام جمعه محمود آباد با بیان این که همه بخش های اقتصادی کشور باید برای خروج کشور از رکود تلاش کنند، گفت: بخش خصوصی باید با همراهی بخش دولتی در جهت رونق شاخص های اقتصادی کشور گام بردارد تا شاهد رشد و تقویت گلوگاه های اقتصادی کشور باشیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به سخنان مهم مقام معظم رهبری در خصوص بد عهدی آمریکایی ها در دهه های اخیر اشاره کرد و گفت: همان طور که در قضیه برجام هم مشاهده شد علیرغم انجام کامل تعهدات کشورمان در مسائل مختلف اما شاهد بد عهدی آمریکایی ها هستیم.

 

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که برخی ها پس از برجام خبر برداشته شدن کل تحریم های غرب علیه کشورمان داده بودند، افزود: این در حالی است که تحریم های اولیه بر تحریم های ثانویه سایه داشته وهنوز در موضوعات مالی و بانکی اقدام مورد انتظار انجام نشده است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که در جریان رقابت های انتخاباتی آمریکا شاهد اظهار نظرهای متفاوت طرف های مقابل درباره ایران و برجام هستیم، افزود: به حتم اگر آمریکایی ها نقض کننده روح برجام باشند ما نیز مسیر دیگه را در پیش خواهیم گرفت.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ایران اسلامی حسن نیت خود را در جریان مذاکرات و پس از آن در موضوع برجام به جهان نشان داد، خاطرنشان کرد: اما آمریکایی ها در این باره بار دیگر برعهدی خود را به جامعه جهانی نشان داد و تاکنون نیز از هر روزنه ای برای کارشکنی در خصوص موارد برجام استفاده کرده است.

 

وی با بیان این که ملت ایران از همان ابتدا نیز هیچ اعتمادی به آمریکایی ها نداشته و ندارند، تصریح کرد: عملکرد آمریکایی ها در برابر ملت ایران سرشار از دروغ و نیرنگ بوده است و این دشمنی ها پایانی ندارد چون آنها با اصل اسلام و نظام دینی مخالف هستند.

 

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که ملت بزرگ ایران هیچ زیر بار زیاده خواهی ها و منافع استکباری آمریکایی ها نخواهند رفت، تأکید کرد: در موجون برجام نیز همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند اگر آنها متن برجام را پاره کنند ما نیز آن را به آتش خواهیم کشید.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که رهبر معظم انقلاب از همان ابتدا نسبت به بدعهدی آمریکایی ها هشدارهای لازم را داده بودند، افزود: خوی استکباری دولتمردان آمریکایی تغییری نکرده و سیاست آنها سوء استفاده از کشورها در جهت منافع استکباری خودشان است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها در جریان برجام خود به خوبی می دانستند که ایران اسلامی هیچ گاه به دنبال سلاح اتمی نبوده و نیست، تصریح کرد: جریان هسته ای تنها بهانه ای برای فشار و در ادامه نیز نفوذ به ایران اسلامی بود.

 

وی با بیان این که امروز باید از ظرفیت های موجود در کشور در جهت تقویت قدرت و اقتدار کشور بهره گیریم، بیان داشت:  ایمان اسلامی، ظرفیت علمی، اقتدار اقتصادی و جمعیت جوان از شاخصه های مهم تقویت اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

 

امام جمعه محمود آباد با بیان این که این تفکر که با کنار آمدن با آمریکایی ها مشکلات کشور حل می شود کاملاً باطل و بیهوده است، خاطرنشان کرد: اصل دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران موجودیت اسلام و نظام اسلامی است و این مسأله با مذاکره و تعامل حل نمی شود.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که هر گونه نقض برجام از سوی طرف مقابل زمینه بازگشت ما به وضعیت قبلی را همواره می کند، گفت: ما قابلیت بازگشت به وضع قبلی را حفظ و برای مقابله تواناهایی خود را حفظ کرده ایم هر جا طرف مقابل بد عمل کرده و خیانت باشد باید ایستاد واز حق ملت دفاع کرد./202/950/ب1

ارسال نظرات