۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۴۳۳۳۷۳
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه مطرح کرد؛

لزوم توجه ویژه به تعالیم قرآنی در ماه رمضان

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: ماه مبارک رمضان بزرگ ترین اتفاق تاریخ اسلام را در بر دارد و آن نزول قرآن کریم به عنوان اسباب هدایت بندگان است از این رو باید در این ماه توجه ویژه ای به تعالیم قرآنی داشت.
ماموستا محمد محمدی

ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: رمضان ماه نزول خیر و برکت و ماه مغفرت الهی برای بندگان است از این رو باید از این فرصت بهره برده و خود را از گناهان و آلودگی ها رهاند.

 

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: ماه مبارک رمضان در تمام ادیان مورد احترام بوده و پیش از نزول اسلام محمدی (ص) نیز رمضان ماهی با عظمت و بزرگ بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: این ایام فرصتی مناسب برای تفکر در دین و تقویت معنویت و ایمان است زیرا ماه مبارک رمضان در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی گرانقدر بوده و اعمال خیر در این ماه ارزشی دو چندان خواهد داشت.

 

ماموستا محمدی یادآور شد: مسلمانان در سراسر جهان با تکیه بر مشترکات دینی همچون این ایام باید در جهت تقویت اتحاد و انسجام گام برداشته و از پرداختن به اختلافات پرهیز کنند زیرا دین مبین اسلام و پیامبر مکرم (ص) بارها بر لزوم حفظ انسجام در جوامع اسلامی تأکید داشتند.

 

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت: جهان اسلام با تقویت وحدت، اقتدار و صلابتی دوچندان خواهد داشت، در سایه این اتحاد ملت های اسلامی می توانند به قله های رفیع علم و دانش دست یافته و در جهان سرآمد باشد.

 

وی تأکید کرد: توجه به نیکی ها و خیرات و برکات نباید محدود به ماه مبارک رمضان باشد بلکه مسلمانان باید در تمام طول سال حرکت های وسیع خیرخواهانه صورت پذیرد.

 

ماموستا محمدی در پایان عنوان داشت: ماه مبارک رمضان بزرگ ترین اتفاق تاریخ اسلام را در بر دارد و آن نزول قرآن کریم به عنوان اسباب هدایت بندگان است از این رو باید در این ماه توجه ویژه ای به تعالیم قرآنی داشت./302/857/ب1

ارسال نظرات