۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۴۳۳۹۴۵
امام جمعه ریگان:

مسلمان نباید به استکبار جهانی خوش بین باشند

امام جمعه ریگان گفت: ما نباید به استکبار جهانی خوش بین باشیم، رهبر معظم انقلاب نیز می فرمایند «جمهوری اسلامی هیچ محبتی از آمریکا ندیده است»، بنابراین یکی از وظایف ما اعتراض جهانی است و باید با اقتدار خود بتوانیم استکبار را به زانو در آوریم.
امام جمعه ریگان

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه شهرستان ریگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: یکی از اهداف و وظایف سازمان ملل، دفاع از حقوق ملت های مظلوم است.

 

وی ادامه داد: سازمان ملل در سال گذشته نام رژیم صهیونیستی را از لیست ناقضان حقوق بشر حذف کرده است و این کار سازمان ملل هیچ تعجبی ندارد و امروز هم می بینیم که نام عربستان از این لیست حذف شده است و همچنین نام کشورهای یاغی که به کشورهای اسلامی تجاوز می کنند از لیست حذف کند.

 

حجت الاسلام رنجبر ماهانی تصریح کرد: امروز رژیم آل خلیفه در بحرین عده ای از مسلمانان را اعدام کرد و مانع ورود مردم به مساجد شد.

 

امام جمعه شهرستان ریگان بیان کرد: رژیم آل خلیفه در طی یک سال گذشته بزرگ ترین رکورد را در تخریب اماکن مقدس، مساجد و حسینیه ها داشته است.

 

وی ادامه داد: این اقدامات نشان دهنده این است که کشورهای استکبار از بیداری اسلامی هراس داشته و دوست دارند کشورهای اسلامی تحت سیطره و فرمان آن ها باشند.

 

امام جمعه شهرستان ریگان افزود: ما مسلمانان باید بیدار باشیم و اعتراض خود را به کشورهای اسلامی اعلام کنیم و همچنین علمایی که در این کشور ها هستند اعتراض خود را اعلام کنند.

 

حجت الاسلام رنجبر ماهانی خاطرنشان کرد: همه مردم که زیر تیغ این کشورهای استکباری هستند باید باهم متحد و مقاومت داشته باشند و سازمان ملل را از این احکامی که صادر می کند مورد بازخواست قرار دهند.

 

وی در پایان گفت: ما نباید به استکبار خوش بین باشیم، از این رو مقام معظم رهبری می فرمایند جمهوری اسلامی هیچ محبتی از آمریکا ندیده است، بنابراین یکی از وظایف ما اعتراض جهانی است و باید با اقتدار خود بتوانیم استکبار را به زانو در آوریم./302/866/ب1

ارسال نظرات