۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۴۳۴۰۶۰
معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

سازمان تبلیغات اسلامی در راستای وحدت مسلمانان و مقابله با استکبار گام بر می دارد

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای وحدت مسلمانان و مقابله با جبهه استکبار گام بر می دارد.
حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا، صبح امروز ضمن تبریک روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به همه فرهنگ دوستان گفت: این مناسبت را به عزیزانی که خالصانه و جهادگونه در عرصه فرهنگ دینی خدمت می‌کنند تبریک می‌گویم و ارزوی توفیق خالصانه برای همه گان از خداوند منان خواستارم.

 

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: به لطف الهی نهادهای مختلف فرهنگی در راستای ماموریت خود خدمات شایسته ای را در حوزه فرهنگ دارند و خواهند داشت و سازمان تبلیغات اسلامی که بر مبنای رسالت عظیمی که بر دوش دارد خدمات شایسته ای را در حوزه دین از سال ۱۳۶۰ تا کنون به جامعه ارائه کرده است.

 

وی اظهار داشت: در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و صنعت و سرعت فضای سایبری و مجازی رویکرد این نهاد مقدس به سمت سازماندهی و سیاستگذاری و نظارت و هدایت بر جامعه هدف خود بوده و با واسپاری امور به تشکل های میان تخصصی جهت تشکیل جبهه فرهنگی انقلاب قدم های بلندی برداشته است.

 

حجت‌الاسلام محمودی نیا تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با ایجاد تشکل های تخصصی که اعضای آن فرهیختکان و نخبگان و اقشار تاثیرگذار جامعه هستند با نگاه عمیق به منویات مقام معظم رهبری و با تعامل با شوراهای فرا دستگاهی در حوزه محیط تعاملی خدمات شایسته ای را ارائه می دهد.

 

وی راه اندازی جمعیت بانوان فرهیخته، مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی، شوراهای هیئات مذهبی، کانون مداحان و مدیحه سرایان، انجمن های اسلامی، راه اندازی مدارس علوم و معارف اسلامی (صدرا)، به روزرسانی شبکه عظیم مبلغین و مبلغات با محوریت شورای تبلیغ، ستاد ساماندهی شئون فرهنگی دینی و در راستای سیاستگذاری و هدایت جامعه هدف، ارتباط خوب با مراکز دانشگاهی و آموزشی با برگزاری گفتمان های دانشجویی و دانش آموزی و در راستای پاسخ به شبهات دینی در فضای مجازی و حقیقی را از دستاورد این خدمات عنوان کرد.

 

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: سازمان با برگزاری نشست مشترک علمای اهل تسنن و شیعه، برگزاری جشنواره شعر تقریب و حمایت از چهره های تقریبی در راستای وحدت مسلمین و مقابله با جبهه استکبار گام بر می دارد و برنامه های خود را به پیش می برد.

 

حجت‌الاسلام محمودی نیا اضافه کرد: یقیناً در فضای مجازی راه اندازی سایت تبیان و سایت بانوان فرهیخته و راه اندازی شبکه های اجتماعی با محتوای دینی سایت تشکل های مذهبی جهت خدمت به نسل جوان در حوزه های مختلف از جمله پاسخ به شبهات و مشاوره جهت زندگی با نشاط و پر از امید راه گشا بوده و خواهد بود.

 

وی افزود: با توجه به اینکه استان بوشهر از حیث مکانی در جغرافیای حساس در حوزه کشورهای خلیج فارس قرار دارد ضرورت دیده بانی و رصد و مدیریت آسیب های اجتماعی و تقویت جبهه فرهنگی انقلاب با ایجاد پاتوق های فرهنگی و دینی  و راه اندازی انجمن اسلامی رسانه و راه اندازی اتحادیه موسسات قرآنی به صورت هدفمند و  شورای راهبردی تولید کارگاه محتوای مجازی احساس می شد که این امور مهم صورت پذیرفته است و امیدواریم با توجه خاص به سند چشم انداز و راهبرد و منویات مقام معظم رهبری بتوانیم رسالت خود را عمل کرده و نقش خود را جهت خدمت به قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت و پیشرفت کمال بشریت به زیبایی ایفا کنیم./102/833/ب1

ارسال نظرات