۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۴۳۴۲۴۹
روابط عمومی دفتر امام جمعه اردبیل:

مطالب منتسب به امام جمعه اردبیل درباره مسکن مهر حقیقت ندارد

روابط عمومی دفتر امام جمعه اردبیل با صدور بیانیه ای، مطالب منتسب به امام جمعه اردبیل در برخی رسانه ها درباره مسکن مهر را تکذیب کرد.
بیانیه

به گزارش خبرگزاری رسا در اردبیل، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه اردبیل، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با انتقاد از انتشار مطالبی منتسب به حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل درباره مسکن مهر اعلام کرد که اخیراً بعضی از رسانه ها مطالبی از نماینده ولی فقیه در استان درباره مسکن مهر منتشر ساخته که استنباط شخصی خبرنگار و مصداق تفسیر ما لایرضی صاحبه بوده و افترای آشکار و عاری از حقیقت است.

 

در این بیانیه آمده است :

 

اخیراً نماینده ولی فقیه در استان در یکی از سخنرانی های ماه رمضان، نبود قرارداد دقیق حقوقی کشوری برای تحویل مسکن مهر و احاله آن به سلیقه هیأت های مدیره را موجب مشکلاتی برای خانواده ها و زمینه ساز سوء استفاده برای بعضی از هیأت های مدیره دانستند.

 

این بیانیه افزوده است: متأسفانه برداشت شخصی و ظنّی از این سخن و زیرسؤال بردن تمام هیأت مدیره های مسکن مهر در کشور توسط این رسانه از جهات عدیده، ظلم بیّن، اضاعه حق و باورسوزی و زیرسؤال بردن خدمات افراد خدوم و شایسته و مخصوصاً زیرسؤال بردن اصل برنامه شایسته، حیاتی و ماندگار مسکن مهر است.


در این خصوص عزیزان اهل رسانه را به رعایت دقت و تقوا در خبر رسانی و اجتناب از اضاعه حقوق افراد خدوم در عرصه های مدیریتی کشور و این رسانه محترم را به جبران مافات توصیه می نمائیم./102/937/ب1

ارسال نظرات