۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰
کد خبر: ۴۳۴۳۵۷
استاد حوزه و دانشگاه:

مکتب قرآنی دچار انحراف نمی‌شود

استاد حوزه و دانشگاه گفت: قرآن کریم دردهای بزرگی مانند کفر، نفاق و انحراف را شفا می دهد و مکتبی که قرآن داشته باشد در آن گمراهی وجود ندارد.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه در مراسم احیای شب قدر در آمل اظهار داشت: در فرصت شب قدر قرار داریم که باید بهره برداری شایسته ای از آن داشته باشیم چون این شب برکات و دستاوردهای ارزشمندی دارد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که شب های قدر فرصت ارزنده ای برای راز و نیاز با حضرت حق است، گفت: این شب های نورانی زمان گرانقدری است که می توانیم استفاده لازم را در راستای تهذیب نفس و تعالی خود داشته باشیم.

 

وی با اشاره به این که باور به قرآن یکی از عوامل بهره وری در جامعه جهانی و شفا است، بیان داشت: جامعه قرآنی در کمال امنیت بوده و خشونتی وجود نخواهد داشت.

 

حجت الاسلام تقی زاده اظهارداشت: قرآن کریم برای آزادی همه ما آماده است و ضرورت دارد نسبت به این کتاب نورانی باور داشته باشیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: در شب های نزول قرآن کریم قرار داریم از این رو صرف زیر قرآن رفتن و قرآن خواندن ملاک نیست و  باید به آن عمل کنیم.

 

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: ضرورت دارد به مفاهیم و معارف والای قرآن کریم عمل کرده و براساس تکالیف خود تلاش لازم را در این راستا داشته باشیم.

 

وی افزود: قرآن کریم کتاب هدایت، رحمت و بشارت است و باید بهره گیری شایسته ای از این کتاب نورانی در مسیر سعادت و رستگاری خود داشته باشیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده بیان داشت: شب های قدر فرصت نزول کتاب گرانقدر آسمانی است و باید قدر این فرصت های نورانی را دانسته و از آن استفاده درستی کنیم.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که بهره گیری از فرهنگ قرآنی زمینه کاهش ناهنجاری های اجتماعی می شود، گفت: مکتبی که قرآن دارد در آن افسردگی، اضطراب و ناهنجاری های اجتماعی وجود ندارد.

 

وی ادامه داد: قرآن کریم شفا دهنده دردها است که می توانیم کینه، حسادت، غیبت و نگرانی ها را با آن درمان کنیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: قرآن کریم برای همه زمان ها و مکان ها است و انسان می تواند با تمسک به آن در مسیر نیکی ها، خوبی ها و تکامل قرار گیرد.

 

حجت الاسلام تقی زاده افزود: قرآن کریم دردهای بزرگی مانند کفر، نفاق و انحراف را شفا می دهد و مکتبی که قرآن داشته باشد در آن گمراهی وجود ندارد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر اظهارداشت: ما با قرآن کریم فاصله گرفتیم از این رو باید روز به روز انس بیشتری با این کتاب آسمانی داشته و معارف و مفاهیم ارزشمند آن را در برنامه های زندگی خود وارد کنیم./202/1314/ب1

ارسال نظرات