۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۴۳۵۴۵۳
رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی:

رسانه‌ها تنها انتقادات رییس‌جمهور از دستگاه قضایی را بازنشر کردند

رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی با قدردانی از سخنان رییس جمهور در همایش گرامیداشت هفته قوه قضاییه از نپرداختن رسانه‌ها به همه اظهارات دکتر روحانی انتقاد کرد و گفت: متأسفانه رسانه‌ها تنها انتقادات رییس‌جمهور از دستگاه قضایی را باز نشر کردند.
حجت الاسلام قدرتی- آیین تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی، رییس‌کل دادگستری استان خراسان شمالی، امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید خراسان شمالی که با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در محل مجتمع فرهنگی هنری گلشن بجنورد برگزار شد، با اشاره به تغییر مکرر استانداران خراسان شمالی از بدو تأسیس این استان در سال 83 تاکنون، اظهار کرد: این استان در طول عمر 12 ساله خود تاکنون هشت استاندار مختلف را تجربه کرده که این میزان تغییر در مدیریت ارشد خراسان شمالی، نقش مهمی در توسعه‌نیافتگی استان داشته است.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم دوره مدیریتی استاندار جدید خراسان شمالی طولانی‌تر از استانداران سابق این استان باشد، افزود: اگر می‌خواهیم کشور و استان به توسعه و پیشرفت متوازن برسد بایستی در کنار ثبات مدیریتی، روحیه همدلی و مشارکت در بین مردم و مسؤولان نیز بالا برود.

 

حجت‌الاسلام قدرتی در ادامه با اشاره به نقش و اهمیت قوه قضاییه در پیشبرد امور مختلف، اضافه کرد: به‌ طور قطع بدون حضور فعال قوه قضاییه امنیت، سرمایه‌گذاری و پیشرفت استان‌ها در بخش‌های مختلف میسر نمی‌شود.

 

وی با تأکید بر اینکه باید همه در برابر فساد حساس و جدی باشند، خاطرنشان کرد: مدیران و مسؤولان بایستی نسبت به حقوق مردم و بیت‌المال حساس بوده و با این حساسیت خود مانع از بروز فساد شوند.

 

رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی تصریح کرد: البته در خراسان شمالی همدلی و هماهنگی مناسبی بین مدیران ایجاد شده و امنیت بالایی نیز در این استان برقرار است، به‌گونه‌ای که تاکنون کوچک‌ترین مشکل امنیتی در خراسان شمالی به وجود نیامده است.

 

حجت‌الاسلام قدرتی همچنین با ابراز رضایت از حساسیت و دقت استاندار سابق خراسان شمالی بر حفظ حقوق مردم و بیت‌المال، افزود: سید علی‌اکبر پرویزی در کنار پاک‌دستی، بر حراست از بیت‌المال تأکید فراوانی داشت که یکی از نمونه‌های آن نیز جلوگیری از برگزاری مراسم‌های دولتی افطار از سوی ادارات بود.

 

وی گفت: به عنوان رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی شهادت می‌دهم که استاندار سابق استان با تمام توان در مقابل فساد ایستاد و همکاری بسیار خوبی با دستگاه قضایی داشت.

 

حجت‌الاسلام نورالله قدرتی با تأکید بر اینکه بایستی مبارزه با فساد و فاسد با جدیت انجام شده و با مدیران مفسد در محل برخورد داشته باشیم، خاطرنشان کرد: از استاندار جدید خراسان شمالی نیز انتظار داریم در مقابل فساد ایستادگی کرده و اجازه ندهد تخلفات و سوءاستفاده‌های مالی مانع از توسعه و پیشرفت استان شود.

 

رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی در خاتمه با قدردانی از سخنان رییس جمهور در همایش گرامیداشت هفته قوه قضاییه، از نپرداختن رسانه‌ها به همه اظهارات حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی انتقاد کرد و افزود: متأسفانه رسانه‌ها در پوشش این همایش، تنها انتقادات رییس‌جمهور از دستگاه قضایی را باز نشر کردند.

 

گفتنی است، در این آیین با قدردانی از زحمات و خدمات سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار سابق خراسان شمالی، محمدرضا صالحی به عنوان استاندار جدید این استان معرفی شد./9314/202/ب2

ارسال نظرات