۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۴۳۵۵۱۲
حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در بیانیه‌ای:

حضور در راهپیمایی روز قدس، گامی برای نابودی اسرائیل است

حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسلمانان واقعی همان روزه دارانی هستند که در روز جهانی قدس، در هر گوشه عالم فریاد برایت و بیزاری از ظلم و ظالم سر می دهند و متحد و منسجم تا ازادسازی فلسطین و نابودی کامل اسرائیل، از پا نخواهند نشست.
حوزه علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، طی بیانیه به مناسبت روز قدس  اعلام کرد: رژیم نامشروع صهیونیستی، سال های طولانی است که به دست اندازی اولین قبله مسلمانان مشغول است و بی رحمانه می کشد و غارت میکند، اما هیچ کدام از سازمان های بین المللی مدعی حقوق بشر، نه تنها فریاد ملت مظلوم فلسطین را نمی شنود، بلکه دول غربی و عربی، همه توان و نیروی انسانی و مالی خود را برای حمایت و تقویت این جریان به کار گرفته اند.



در این بیانیه تأکید شده: اما افرین به آن جوانان و کودکان و زنان و مردانی که همچون کوه ایستاده اند و حتی ذره ای عقب نشینی را برنمی تابد.



این بیانیه می افزاید: عده ای وهابی خائن هم که به دروغ و ناحق، خود را مسلمان نامیده اند، درامدهای نفتی منطقه را صرف کشتار زنان و کودکان بی پناه می کنند و غلامان حلقه به گوش مستکبرین شده اند.



در این بیانیه آمده است: اما مسلمانان واقعی همان روزه دارانی هستند که در روز جهانی قدس، در هر گوشه عالم فریاد برایت و بیزاری از ظلم و ظالم سر می دهند و متحد و منسجم تا ازادسازی فلسطین و نابودی کامل اسراییل، از پا نخواهند نشست.



در این بیانیه تأکید شده: مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، ضمن محکومیت همه جنایات اسراییل، امریکا، انگلیس، آل سعود، ال خلیفه و همه همدستان آنان، از تمامی خواهران و برادران ایمانی در سراسر این کره خاکی دعوت میکند تا با حضور در راهپیمایی روز قدس، هم نوا با مردم مظلوم و بی پناه، فریاد انزجار سر دهند، به این امید که زیر سایه دادرس مسلمین عالم، حضرت مهدی موعود(عج) شاهد پایان ظلم و آزادی مستضعفین و نابودی مستکبرین جهان باشیم./101/846/ب1

ارسال نظرات