۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۴۳۵۵۶۷
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

فتنه تکفیری ها با صحنه گردانی صهیونیست ها پا گرفت

امام شهرکرد گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس هشداری به رژیم صهیونیستی و اربابان استکباریش است که مشت محکم در دهان شان بکوبند و اعلام کنند که ما تا آخر مقاومت کرده و فریب توطئه ها را نمی خوریم.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را ضروری دانست و گفت: قدس امسال ویژگی های قابل توجهی دارد، اصل مسأله قدس در حقیقت از یادگارهای حضرت امام است.

 

وی افزود: کارهای امام راحل همه از روی حکمت بوده است از این رو با حکمت جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند تا مردم پس از یک ماه  روزه داری و پاک شدن  از گناهان و طهارت درون در رابطه با این وظیفه مهم جهادی انجام وظیفه کرده و نقش خود را در جهان اسلام ایفا کنند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان این که مسلمان باید وظایف دینی و اسلامی خود را انجام دهد، اظهار داشت: روز قدس در حقیقت روز انجام تکلیف و وظیفه جهادی مسلمان است، مسلمان هرگز نمی تواند در برابر ظالم و مظلوم بی تفاوت باشد؛ مسلمانان نمی تواند نسبت به مخدوش شدن ارزش ها و عزت اسلامی بی تفاوت باشد.

 

وی ادامه داد: مسلمان باید به معنای واقعی نظاره گر همه امور اطراف خودش بوده و در هر مرحله ای حساسیت لازم را داشته و نقش آفرین باشد، روز قدس روزی است که این نظاره گری مؤمن باید خود را نشان دهد و باید ببیند اطرافش چه می گذرد و در جهان اسلام چه خبر است، همچنین باید توجه داشته باشند ظالمان و ستمگران چه بلاهایی بر سر جهان اسلام می آورند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که امروز توطئه های استکباری در جهان اسلام روز به روز خود را نشان می دهد، ابراز داشت: مستکبران در میان مسلمانان تفرقه انداختند و مسلمانان را رو در روی هم قرار داده اند، دشمن گروه های تروریستی مانند داعش را به جان جهان اسلام انداخته است.

 

وی عنوان کرد: متاسفانه حکومت های خود فروخته و دل به دنیا بسته جهان اسلام روز به روز به سمت استکبار جهانی، سازش و تساهل و تسامح روی می آورند و صرفا به دنبال منافع خود هستند، چیزی که در این میان دیده نمی شود اسلام ناب، ارزش های اسلامی و عزت اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی عربستان و ترکیه به جهان اسلام خیانت و حکومت های دیگر به نحوی پیروی و حمایت می کنند، از طرفی داعش به جان جهان اسلام افتاده است و در این بین رژیم صهیونیستی خود را مست قدرت می داند و در خیال باطل خود فرو رفته و تصور می کند که این مسائل به نفع خود تمام و به اهدافش نزدیک می شود.

 

وی اضافه کرد: در همچنین شرایطی وظیفه هر مسلمان در تمام جهان به ویژه در کشورهای اسلامی این است که به میدان بیایند و به فلسطینیان و مقاومت در جهان اسلام امید داده و به حکومت های خود فروخته هشدار دهند؛ حضور مردم هشداری به رژیم صهیونیستی و اربابان استکباریش است که مشت محکم در دهان شان بکوبند و اعلام کنند که ما تا آخر مقاومت کرده و فریب توطئه ها را نمی خوریم.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان این که قطعا با لطف پروردگار پیروزی از آن اسلام است، گفت: قدس به حول و قوه الهی همانگونه که حضرت آقا فرمودند به زودی آزاد و رژیم صهیونیستی مضمحل خواهد شد؛ دشمنان تصور نکنند اگر یک فراز و نشیبی که به وجود می آید می توانند دلخوش کنند هرگز این چنین نیست، روز قدس روز نشان دادن حماسه، حقیقت و واقعیت به جهان اسلام و مستکبران است./1323/ت302/ج

ارسال نظرات