۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۴۳۵۷۱۲
آیت الله علما:

عمر رژیم صهیونیستی رو به اتمام است/آمریکا بزرگ ترین ناقض حقوق بشر جهان

آیت الله علما با تقدیر از حضور گسترده مردم در روز قدس، گفت: روز قدس بیانگر پیامی مهم برای مستکبران است و آن اینکه عمر رژیم صهیونیستی رو به اتمام است.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته استان، ابراز داشت: روز قدس بیانگر پیامی مهم برای مستکبران است و آن اینکه عمر رژیم صهیونیستی رو به اتمام است.

 

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز فریاد آزادی خواهی و ظلم ستیزی مردم از سراسر جهان به گوش می رسد و مسلمانان به حمایت از مردم مظلوم فلسطین برخاسته اند.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه بیان داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده اعتقاد و ایمان راسخ به تدابیر بنیانگذار کبیر انقلاب است و معانی و مفاهیم عمیقی را به مستکبران منتقل می کند.

 

خطیب نماز جمعه کرمانشاه یادآور شد: اسرائیل با حمایت های آمریکا و انگلیس و دیگر مستکبران جهان خاک کشور فلسطین را غصب کرده و دست به کشتار زنان و کودکان بی گناه می زند.

 

آیت الله علما اقدام امام خمینی(ره) در نام گذاری روز قدس را نشان دهنده دوراندیشی ایشان دانست و گفت: روز قدس یادآور ظلم ها و جنایات رژیم صهیونیستی بوده و توجه به مسأله فلسطین را در اذهان مردم ماندگار می کند.

 

وی ادامه داد: امروز فریاد ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در سراسر جهان پیچید و پایه های رژِیم غاصب صهیونیستی و مستکبران را به لرزه درآورد، امید است به زودی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) شاهد زوال و نابودی رژیم نامشروع اسرائیل و همه مستکبران جهان باشیم.

 

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به نزدیکی عید سعید فطر، افزود: مؤمنان باید تقوا پیشه کنند و از ایام باقی مانده از ماه مبارک رمضان نهایت بهره معنوی را ببرند و با استفاده از فضایل این ماه گرانقدر سعادتمند و عاقبت بخیر شوند.

 

آیت الله علما در پایان با اشاره به حمله ناوگان هوایی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در سال 67، عنوان داشت: آمریکا بزرگ ترین ناقض حقوق بشر در جهان بوده و در سایه سر دادن شعار حقوق بشری، جنایات بی شماری در سراسر جهان رقم زده است./857/201/ب2

ارسال نظرات