۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۴۳۵۷۸۲
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان:

روز قدس، روز رستاخیز ملت ایران علیه صهیونیسم است

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان با بیان اینکه روز قدس متعلق به همه مستضعفان جهان است، گفت: چنین روزی، روز رستاخیز ملت ایران علیه رژیم اشغالگر قدس است.
حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، رییس ستاد دهه فجر خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان در مراسم روز جهانی قدس با اشاره به اینکه روز قدس، به تعبیر امام راحل(ره) روز اسلام و نبی مکرم اسلام است، گفت: بنا به گفته امام راحل روز قدس نه تنها برای قدس بلکه برای مبارزه مستضعفان علیه مستکبران است.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان روز قدس را روز ندای آزادی قدس شریف، بیت المقدس و فلسطین از دست استعمار، آمریکای جنایتکار و ایادی آنها در جهان برشمرد و خاطرنشان کرد: در این روز وحدت و اراده راهبردی ملت دشمن شناس ایران اسلامی در حمایت از آرمان آزادی قدس شریف نمایش داده می شود.

 

حجت الاسلام سپهر روز قدس را روز رستاخیز ملت ایران و ملت های آزادیخواه جهان علیه صهیونیسم جنایتکار کودک کش و اشغالگر برشمرد و با گرامی داشتن این روز مبارک گفت: درود بی پایان بر امام خمینی(ره)، مؤسس روز قدس که چنین روزی را در جهان اسلام نهادینه کرد تا از بطن آن بیداری اسلامی متولد شود.

 

این مقام مسؤول در ادامه گفت: رهبرمعظم با اقتدار، تدبیر و بصیرت کشتی متلاطم اسلام ناب محمدی را مدیریت و در برابر اسلام آمریکایی، داعشی ـ وهابی و شیعه انگلیسی هدایت می کند و با زبان روزه در این ماه مبارک عزت، سعادت، سلامت و تأثیر جهانی از خدای متعال و ولی زمان برای ایشان مسألت می کنیم.

 

وی با تشکر از اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و در رأس همه آیت الله موسوی جزایری و مردم انقلابی خوزستان که در راهپیمایی روز قدس حضور داشتند، افزود: سخنان امام راحل(ره) براساس اصول و جهان بینی است و درباره خوزستان و خوزستانی ها ادای دین به اسلام را بیان کردند همچنانکه امروز در راهپیمایی روز قدس خوزستان و خوزستانی ها دین خود را به اسلام ادا کردند.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان در پایان از حضور همه اقشار مختلف مردم استان و همکاری مسؤولان و نهادها در برگزاری راهپیمایی روز قدس تشکر کرد./9466/101/ب2

ارسال نظرات